Välj en av två-leken

spectre skrev:
caiproska för fan ( vad i helvete det nu är )

Tid tagar ur eller micro vågs ugn?

Caiprinoshka:
Vodka
Råsocker
Lime
Krossad is :fyllisar

micro såklart. den kan man ta tid med men försök laga mat med ett tidtagarur :gnissla

dyngrak eller salongsberusad?

@edit: lite kuriosa för den som vill ha en Caipirinha istället för en Caiprinoshka, byt ut vodkan mot cachaça :tummenupp

Last edited:
newstead skrev:
Caiprinoshka:
Vodka
Råsocker
Lime
Krossad is :fyllisar

micro såklart. den kan man ta tid med men försök laga mat med ett tidtagarur :gnissla

dyngrak eller salongsberusad?

@edit: lite kuriosa för den som vill ha en Caipirinha istället för en Caiprinoshka, byt ut vodkan mot cachaça :tummenupp
Salongsberusad

blå bär eller smul tron?

saltvatten skrev:
Salongsberusad

blå bär eller smul tron?

Smultron.

hrm.... varför ska nån alltid hinna svara före mig :mad: :gnissla

Ja då säger jag :banana för den dansar mkt finare

Julafton eller nyår.

Last edited:
Thermal skrev:
Kröka till det ikväll eller vänta tills juldagen?

Varför välja? :va

spectre skrev:
Skinka alla dagar.

Here we go again..

En sill i röven på :tuttar sambon hehe eller en hink med kobajs i ansiktet på :tuttar sambon hehe?

En sill i röven såklart! Det luktar ju ändå fisk därnere :arsele

En ispärla i ansiktet eller en snöboll på pungen?

spectre skrev:
Snaps

Bli kittlad i stjärten av en elefant snabel eller dra sig själv i pungen tills man svimmar?

Kittlad av en elefantsnabel.

Att vara 18 för evigt eller köra doggy med sambon :tuttar hehe samtidigt som man spikar panel med vänsterhanden ?

Jonathan skrev:
Kittlad av en elefantsnabel.

Att vara 18 för evigt eller köra doggy med sambon :tuttar hehe samtidigt som man spikar panel med vänsterhanden ?

:rofl inte för att spamma min egen tråd men det där var då bland det dummaste/fulaste jag har läst!

18 för evigt, har ingen sambo eller panel

Vakna upp med huvudvärk och trasiga kläder i en snöig gränd i kiruna eller bara ha kalsonger och t-shirt i två månader, det måste vara samma par och de får inte tvättas

honkiie skrev:
:rofl inte för att spamma min egen tråd men det där var då bland det dummaste/fulaste jag har läst!

18 för evigt, har ingen sambo eller panel

Vakna upp med huvudvärk och trasiga kläder i en snöig gränd i kiruna eller bara ha kalsonger och t-shirt i två månader, det måste vara samma par och de får inte tvättas

Det senaste alternativet ifall jag får ha min dags färska tröja som det står " JAG ÄR CP "

Bita tånaglar på sambon :tuttar hehe och ringa samtal till samtliga byggföretag i hela sverige och fråga hur mycket dom ska ha för att spika panel i köket varje dag eller lyssna på din flickväns jävla tjat hela tiden?

spectre skrev:
Det senaste alternativet ifall jag får ha min dags färska tröja som det står " JAG ÄR CP "

Bita tånaglar på sambon :tuttar hehe och ringa samtal till samtliga byggföretag i hela sverige och fråga hur mycket dom ska ha för att spika panel i köket varje dag eller lyssna på din flickväns jävla tjat hela tiden?
lyssna på flickvännens tjôt. Fötter är fan äckligt.

Använda sill i stället för toapapper i 7 år eller vara tvungen att slicka på varenda dörrhandtag du förevigt kommer att använda?

saltvatten skrev:
lyssna på flickvännens tjôt. Fötter är fan äckligt.

Använda sill i stället för toapapper i 7 år eller vara tvungen att slicka på varenda dörrhandtag du förevigt kommer att använda?

Sill istället för toapapper, då kan man ju ha fjäll + konkelbär i aset. Lär ju vara ganska mysigt.

Skita på dig Live i TV eller tvingas lyssna på Shirley Clamps jävla skit låt " jag lever mitt liv som i mina drömmar" varenda sekund som är kvar av ditt liv?

[BTW så fattar jag inte hur alla radiokanaler man kan få in på mina jävla radiokåpor lyckas med att spela den från 06.30 - 16.00 varje jävla dag :huvet ]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT