spectre
BRASSA å dra i helvet
prulle skrev:snake.
osökt följd fråga, mytoman eller moralkäring?
moralkärring
Sagan om ringen eller fisapan från styx?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:snake.
osökt följd fråga, mytoman eller moralkäring?
spectre skrev:moralkärring
Sagan om ringen eller fisapan från styx?

prulle skrev:fisapan från styx(vad nu det är..)
DEn ståndaktige vaktmästaren eller ridskolan?![]()
prulle skrev:fisapan från styx(vad nu det är..)
DEn ståndaktige vaktmästaren eller ridskolan?![]()
heimdal skrev:RIDSKOLAN.. fan.. jag måste se till å få tillbaka den snart
snus eller cancerpinnar
spectre skrev:Ridskolan
Snus!
General eller grov?
heimdal skrev:RIDSKOLAN.. fan.. jag måste se till å få tillbaka den snart
snus eller cancerpinnar
heimdal skrev:general såklart
pop eller dödsmetall
heimdal skrev:general såklart
pop eller dödsmetall
spectre skrev:Amy Dimond såklart ( dödsmetall )
Backstreet Boys eller Nasum?
prulle skrev:Dödsmetal
Nasum (allt annat en bkgare ungarna..)
Nightwish eller rammstein?
eller 
spectre skrev:![]()
Runka eller böga?
heimdal skrev:runka
eru? elelr duja
Sitta och lamma shprulle skrev:Skillnad? runka.
eru..
Sitta och lamma sh eller hitta nått att göra?
prulle skrev:Skillnad? runka.
eru..
Sitta och lamma sh eller hitta nått att göra?
Mr Vader skrev:Sitta och lamma sh
kaffekask eller glögg...?
spectre skrev:Jag vet inte, jag ska kanske dra ut med en kompis men sen ska jag tillbaka och lamma sporthoj. Så jag lämnar den fri.
Mamma Scansköttbullar eller mammas köttbullar?
starkvins glögg
viski eller sprit?
prulle skrev:whisky med äppel mer.
Dra på fjortisställe och ragga eller dra ut med en polare och slå ner en idiot? (DAgens fråga)
hehe sambo
heheNusey i brist på samboKapten Blåskägg skrev:Bär emot men det får bli fjortisstället.
Nursey eller hehehehe sambo
hehe
heheprulle skrev:Nusey i brist på sambohehe
jubord eller korvmojen?
sambohehehehehehespectre skrev:Du fattade inte piken va?
Julbord, då får man ju både korv och köttbullar.
Tingeling ellersambohehehehehehe
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |