Välj en av två-leken

prulle skrev:
fisapan från styx(vad nu det är..)

DEn ståndaktige vaktmästaren eller ridskolan? :tungan

RIDSKOLAN.. fan.. jag måste se till å få tillbaka den snart

snus eller cancerpinnar
 
heimdal skrev:
RIDSKOLAN.. fan.. jag måste se till å få tillbaka den snart

snus eller cancerpinnar

Som mitt nick syftar, prulle=prilla=snus

Bara för jag svalde en och spyde.. Jobbigt de fan 2 år sen nu..
 
prulle skrev:
Skillnad? runka.




eru..

Sitta och lamma sh eller hitta nått att göra?



Jag vet inte, jag ska kanske dra ut med en kompis men sen ska jag tillbaka och lamma sporthoj. Så jag lämnar den fri.

Mamma Scansköttbullar eller mammas köttbullar?

Mr Vader skrev:
Sitta och lamma sh

kaffekask eller glögg...?




starkvins glögg


viski eller sprit?
 
spectre skrev:
Jag vet inte, jag ska kanske dra ut med en kompis men sen ska jag tillbaka och lamma sporthoj. Så jag lämnar den fri.

Mamma Scansköttbullar eller mammas köttbullar?

starkvins glögg


viski eller sprit?

whisky med äppel mer.

Dra på fjortisställe och ragga eller dra ut med en polare och slå ner en idiot? (DAgens fråga)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top