Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Turtle...???Det är leksaker!
MYCKET INFO!!QUOTE]
fan, du vet vad du pratar om!
Hur får man bort 3M "fast cut" rubbing från svarta plastlister??
Polera med tex. Mirror Image.
Den kritar inte så lister och plast färgas inte.
Supertvättens rengörande förmåga i kombination med glansen och den medföljande vaxliknande ytan som gör att vattnet bildar stora droppar och rinner av, gör denna produkt till en vinnare i den vanliga biltvätten!
MEN! Har du något tips om ett bättre medel, så är ingen gladare än jag!
http://www.smartab.com/produkter/fordonsschampo.htm
Komplettera med http://www.smartab.com/produkter/skandinaviskthardvax.htm så har du två produkter som är utvecklade att arbeta tillsammans i ett system.
Schampot innehåller inget vax så du riskerar inte att lacken blir flammig när du sedan vaxar bilen efter tvätt.
Kombinera dessa två produkter med ett av dom två avfettningsmedel jag rekomenderade tidigare och du har ett komplett skydd till din bil/hoj som dessutom underlättar att hålla skicket på lacken och gör tvätt och vaxning både lättare och faktiskt roligare när man ser att prylarna funkar utan att man behöver slita ut sig.![]()
... autosmart ... smartab ... autosmart ... smartab ... autosmart ... smartab
...
Fråga gärna om det är något inom bilvård som ni undrar över!
Polera med tex. Mirror Image.
Den kritar inte så lister och plast färgas inte.
http://www.smartab.com/produkter/fordonsschampo.htm
Komplettera med http://www.smartab.com/produkter/skandinaviskthardvax.htm så har du två produkter som är utvecklade att arbeta tillsammans i ett system.
Schampot innehåller inget vax så du riskerar inte att lacken blir flammig när du sedan vaxar bilen efter tvätt.
Kombinera dessa två produkter med ett av dom två avfettningsmedel jag rekomenderade tidigare och du har ett komplett skydd till din bil/hoj som dessutom underlättar att hålla skicket på lacken och gör tvätt och vaxning både lättare och faktiskt roligare när man ser att prylarna funkar utan att man behöver slita ut sig.![]()
Är skeptisk till att ett medel man häller i hinken skulle vara bättre än supertvätten. Hittar jag den rekommenderade i butiken så kan jag givetvis prova den.
Vax är en annan sak. Den nyvaxade ytan (du vet vattenavrinningen) brukar försvinna efter 5-10 tvättar oavsett vax. Den effekten får man tillbaka med supertvätt.
Jag undrar en sak: Jobbar du händelsevis på Smartab?
Är skeptisk till att ett medel man häller i hinken skulle vara bättre än supertvätten. Hittar jag den rekommenderade i butiken så kan jag givetvis prova den.
Vax är en annan sak. Den nyvaxade ytan (du vet vattenavrinningen) brukar försvinna efter 5-10 tvättar oavsett vax. Den effekten får man tillbaka med supertvätt.
Vad tror du att supertvätten är då?![]()
Om du tar mitt medel och häller det i hinken, sedan tappar du det med vatten utblandade medlet på små flaskor och skriver supertvätt på flaskorna, -blir det bättre då?![]()
Angående vattenavrinningen så återfås den effekten även med Autosmart´s schampo.
Bilen blir helt enkelt blank.![]()
Supertvättens rengörande förmåga i kombination med glansen och den medföljande vaxliknande ytan som gör att vattnet bildar stora droppar och rinner av, gör denna produkt till en vinnare i den vanliga biltvätten!
MEN! Har du något tips om ett bättre medel, så är ingen gladare än jag!
Vad tror du att supertvätten är då?![]()
Om du tar mitt medel och häller det i hinken, sedan tappar du det med vatten utblandade medlet på små flaskor och skriver supertvätt på flaskorna, -blir det bättre då?![]()
Angående vattenavrinningen så återfås den effekten även med Autosmart´s schampo.
Bilen blir helt enkelt blank.![]()
Supertvätten appliceras direkt på svampen och det är lite som att smeta in lacken med flytande margarin. Mao, har du inte provat den!?
Jag ska ge det en chans! Likaså sonax som dee_cati tipsade om!
N.Blomqvist var köper du det någonstans?? jag har kollat på återförsäljarnas hemsidor, det verkar som dom bara har hårdvaxen och polishen i sortimentet. Jag skulle vilja köpa platinum och silver one.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |