Väldigt lite hojar på annons?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ute och letar hoj och hittar inte speciellt mycket. Har inte säsongen för försäljning satt igång riktigt?

Letar efter ZX10R-04

kan inte annat än o hålla med ,, slö kikar både på en sport o en cross men det finns knappt ngt

eller är det så att inte lika många kommer att byta hoj inför denna säsong.. ??

ajja vi får la se.. annars får la man hämta hem en hoj från något annat land

välkommen tebax till sh vbg_snake, kommer du hem nånting till våren?

Håller med, samma överprisade hojar ute sedan i höstas...påfyllning tack!

Med tanke på hur mycket en ny sporthoj 2010 kommer att kosta lär det nog även slå på begagnade hojar. Tiden då man kunde köpa en ny 1000 för 130.000:- är nu förbi. Herregud en Gixxer 750 kostar nu 155.900:-!!
Själv kommer jag definitivt höja priset på min ZX10R sen i höstas. Nu är det snart "vårpriser" som gäller igen.
Men till ämnet: jag tror att många är i begrepp att sälja, men man väntar nog nån månad till med att annonsera. Säljaren inser nog också att en ev köpare ju vill provköra hojen innan köp ( skulle jag göra iallafall ). Det går ju nu inte mitt i bistraste vinterkylan. Så var lite kall:tungan och vänta lite så dyker nog fler hojar upp. Men räkna generellt med en prishöjning.

Tänkte just skriva det att det är ju smällvinter så det är ju inte så konstigt om man som privatperson avvaktar lite... det var ju riktigt mycket hojar ute på annons innan snön kom tyckte jag i alla fall.

Mitten av januari och snö i hela landet.. Kanske inte är så besynnerligt att folk väntar med att lägga ut annonser?

Håller med, samma överprisade hojar ute sedan i höstas...påfyllning tack!

Ja. Gamla geggmoppar o annat skit:D

Som JP påpekar, 10 minus och snö i drivor kan ju ha med saken att göra. Färska jordgubbar någon?:)

ingen vill sälja sin övervärderadeskrothög till vinterpris

Ptja, tror att vill man bli av med hojen till våren och kunna köpa sig nått då innan det bara finns skräp så tror jag man säljer. Har en känsla av att det inte kommer finnas lika mycket begagnat i år. Som tur är kan man ju ta en snabbvisit ner till tyskland om det visar att det blir så här.

Så förvånansvärt mycket det finns där, bra med godis på hojarna också. Om nån vill bli av med sin ZX10 så hör av er, annars får man hålla ögonen öppna

Abe, jodå får jag tag på en hoj så kommer jag så klart ner. då får vi ta och köra en sväng. Har du ordnat dig en SP1 IGEN? Trode bara man köpte en sån traktor en gång ;)

Det var 13408 st hojar till salu i morse på Blocket (hela Sverige, alla typer).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti