Väjde för älg - mc-förare dog

Talade med min bror idag.

Det var hans granne som körde guldwingen,nu mera djup sakande av och sin fru och sina söner.

Han var en mycket trevlig man som också njöt av att leka med sin XR på både grus och is.

Vila i frid.

Mannens son köpte en moppe av mig bara dagar före olyckan:(

Sånt här är jobbigt när det händer var på urnsättning för min morbror idag som avled i en mc olycka i början av sommaren!

2wheelsRlife skrev:
2462912 Ironi mode on/ Fan, borde inte en Goldwing knuffa lastbilen i diket?
Ironi mode off/

dra o va rolig nån annanstans din idiot!

Eureka skrev:
2462340 Tragisk olycka med dödlig utgång :gråta

Mc-förare i 50-års åldern omkom vid en kollision med en långtradare på riksväg 27 mellan Kila-korset och Björsjön (Borås) i går kväll när han väjde för en älg men istället frontalkrocka med en långtradare.

....rip

Detta var min far och mina 3 bröders far också, är bara 15år så detta känns grymmt tungt. men tack för erat "medlidande" det betyder mycket!

Vila i frid...e så tragiskt. alldeles för mkt olyckor nu..va rädda om er där ute...Frida

zeroxi skrev:
2478402 Detta var min far och mina 3 bröders far också, är bara 15år så detta känns grymmt tungt. men tack för erat "medlidande" det betyder mycket!

Beklagar sorgen. Otroligt tragiskt :(
Ofattbart att förlora sin pappa och för eran mamma att förlora en make.

Gått 1 år,1 månad,2veckor och 1 dag nu sen olyckan... Tiden går fort, men du är fortfarande lika saknad pappa <3

Gått 1 år,1 månad,2veckor och 1 dag nu sen olyckan... Tiden går fort, men du är fortfarande lika saknad pappa <3

Fy fan! du måste vara väldigt stark som klarat gå igenom det här.

lider verkligen med dig och önskar dig all lycka i framtiden..

Jag kan definitivt relatera till din situation. Min pappa gick bort för snart 7 år sedan, (ej mc olycka), men jag tänker en smula på honom varje dag. Saknaden kommer alltid finnas där...

Starkt att du skriver här och lycka till i framtiden!!

Last edited:
Jag kan definitivt relatera till din situation. Min pappa gick bort för snart 7 år sedan, (ej mc olycka), men jag tänker en smula på honom varje dag. Saknaden kommer alltid finnas där...

Starkt att du skriver här och lycka till i framtiden!!

Tack så mkt!.. Saknaden är stor, men vardagen börjar bli lite mer normal nu.. Får klara mkt mer saker på egen hand nu :(

Skulle vara svårt att klara sej utan farasan, hjälper mej skit mycket när det gällde moppe och fiddyn, R.I.P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman