Jag skall köra från Skåne till Vimmerby, med start kring Sjöbo. Jag är jävligt less på väg 23 över Växjö, bland annat p g a att det är vajerräcken en bra bit, och undrar om någon har tips på alternativa fina vägar för den sträckan?
Hur är E22 att köra med hoj? Lika usel och farlig som den tydligen är med bil? Motorvägstråkig? Vajerräcken?
Lutar lite åt Sjöbo - Ronneby - Vetlanda - Eksjö. Har någon provat den sträckan?
Mvh,
/Fredrik
Hur är E22 att köra med hoj? Lika usel och farlig som den tydligen är med bil? Motorvägstråkig? Vajerräcken?
Lutar lite åt Sjöbo - Ronneby - Vetlanda - Eksjö. Har någon provat den sträckan?
Mvh,
/Fredrik