Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
0x2142 skrev:Äntligen har jag hittat nåt positivt med EU, köpte en helt laglig vägreggad gocart för ett par månader sedan.![]()
Är det någon mer här på forumet som har en? jag utmanar till race i stan!!
0x2142 skrev:Äntligen har jag hittat nåt positivt med EU, köpte en helt laglig vägreggad gocart för ett par månader sedan.![]()
Är det någon mer här på forumet som har en? jag utmanar till race i stan!!
JörgenT skrev:Näääää.... Så här får du inte göra!!!.. BILDER,BILDER,BILDER..
0x2142 skrev:
BillS skrev:Mötte en idiot på sån påmotorvägen igår.. Kul när nån ouppmärksam bilist byter körfält och man sitter under backspegeln![]()
har inte heller någon men verkar coolt. hur mycket behöver man punga upp?0x2142 skrev:Som vanligt får man inga vettiga svar utan en massa kommentarer från folk som inte verkar ha nåt liv![]()
unlock26 skrev:Toppar den runt 100 eller? En liten filmsnutt på skapelsen vill vi se![]()
Mr Gixxer skrev:Kan bara säga CooltOch va fa.... allt går väll att trimma
![]()
Polarn åkte till korv mojjen med vanliga karten en gång och det blev viss uppståndelse på länsman![]()
Kan tänka mig att man blir stoppad ett antal gånger med en sådan maskin innan bylingen kopplat att den e laglig (tills man trimmat den)![]()
Richie skrev:är det din röda på bilden och finns det flera i stockholm? om du är ensam så mötte jag dig med lastbilen på norra stationsgatan häromdagarna... Coolt att se en sån på gatan, men jag hoppas verkligen att ingen ouppmärksam jävel missar dig i backspegeln eller nåt... Riktigt coolt iaf att den är LAGLIG! Släng på en fetare motor också så blir det riktigt nice
Vad klassas den som för fordon? Asså vilka lagar måste man följa o vilka slipper man? Vad måste man ha för körkort o sånt?
Grattis iaf.!![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |