När bryter man mest mot lagen egentligen, när man kör i väggrenen eller mellan filerna? När jag kör hem från jobb (E4) så står det ofta helt still, då blir det en hel del mellanfilsåkande, det skulle vara säkrare för alla om man körde ute i väggrenen, vilket leder till min fråga. Tittar polisen mellan fingrarna när man puttrar fram i mellanfilen och straffar väggrensåkandet, eller är det skit samma? Någon som vet?
/Thelinski
/Thelinski

