Väg hjälp (Lelle)

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Imorgon ska jag och 6st till åka till nynäshamn för att ta färjan över till Gotland och LELLE

Kommer på E4:an upp. Hur är smidigast att åka?

Kollade på eniro men det såg lite skumt ut. Tog en skärm dump och ritade in ett litet märke som det ser ut som att det skulle kunna gå att åka över. Men är det färja eller en bro????

Annars så åker vi väl upp nästan till södertälje sen svänger av på 225:an emot vårsta sen vidare på 225:an till ösmo sedan 73:an sista biten.

Bifogar en skärmdump...

vg.jpg

///Micke

Imorgon ska jag och 6st till åka till nynäshamn för att ta färjan över till Gotland och LELLE

Kollade på eniro men det såg lite skumt ut. Tog en skärm dump och ritade in ett litet märke som det ser ut som att det skulle kunna gå att åka över. Men är det färja eller en bro????

Annars så åker vi väl upp nästan till södertälje sen svänger av på 225:an emot vårsta sen vidare på 225:an till ösmo sedan 73:an sista biten.

///Micke

Det går en färja där över Skanssundet, fina hojvägar.

Annars går det utmärkt att köra runt.

Bifogar en skärmdump...

vg.jpg

///Micke

Det är en färja från mörkö. Vägen från andra sidan färjan vidare upp mot väg 225 är verkligen värd en provtur.. Mycket svängar blir det där.. ;) Kuperat.. och det behöver inte alls gå fort för att man ska ha kul.

När du kommer till stälje är det skyltat nynäshamn hela vägen:tummenupp

Det går en färja där över Skanssundet, fina hojvägar.

Annars går det utmärkt att köra runt.

Ok problemet är att färjan går kl 11:00 på förmiddagen. Och man ska vara ombord 45min innan och vi har ca 37mil totalt.

Vill ju inte köra fel eller bli ståendes längs vägen.Får se hur det blir.

Tack för tipsen.

///Micke

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back