Väderstationer

Åh, tackar för hjälpen. Den är inte lika cool som den av Torkel rekommenderade "Monza"-modellen men, 785 kr, är klart coolare. Clas Ohlsson säljer en kombinerad termometer/hygrometer för 159 kr. Om man bara kunde finna en barometer för en billig peng. Just det, kotten! Ha ha, den var verkligen bra, en sådan bara MÅSTE jag ha med till Sviestad och när jag kör om Filip så att det bara visslar om det och han kommer fram till mig och frågar vilken bestyckning jag kör med så ska jag peka på kotten säga; "Den viskade 198".
:D

Teddy skrev:
Jag söker en väderstation som har funktionerna termometer, hygrometer samt barometer. Det är användbart när man ska bedöma vilket huvudmunstycke som krävs i moppen. Förslag mottages tacksamt. När jag söker på internet får jag bara träffar på SMHI's alla väderstationer runtom i landet och det är jag inte intresserad av. Jag har hittat några för cirka 2000 kr men det är på tok för dyrt.
Jula har en digital väderstation som visar siffror för temp, barometer och luftfuktighet m.m. i den nya katalogen för 679:- inkl. moms

Tackar! 679 kr på Jula är billigast hittills och därmed också den billigaste barometern. Jag har faktiskt inte lyckats hitta någon billigare barometer annat än de analoga varianterna som passar bäst i en träbåt. Väderstationen för 679 kr fanns inte på Julas hemsida och när jag ringde till kundtjänsten på Jula lyckades de inte heller hitta den, det var först när jag sade att den kostade 679 kr som de fann den, den finns ännu inte i sortimentet utan kommer till butikerna först i slutet av Mars.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti