Väderprognoser

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
kv.jpg


Satellitbilden uppdateras varje timme:
n.jpg


sat.gif


eu_st.gif
i_sn_st.gif
i_sn_ws.gif
P181S01.gif


P182S01.gif


Väder länkar:
http://www.askvader.se/
http://www.dmi.dk/
http://www.wunderground.com/
http://www.foreca.com/swe/vader/
http://www.smhi.se/
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5000
http://www.vader.se/
http://se.weather.yahoo.com/


Andra länkar:
* Tv4 Text-tv annonser! *
* Körkortsåterkallelse FAQ *
* Försäkringsbolags lista *
* DC-hub *
 
Last edited:
Ja då ska man ut o köra lite då, Solen skiner o det är torrt på vägarna. :D
Kan ju inte bli bättre den här månaden!! :D
Nu ska bara grusbilen komma o hämta upp sin skit som den lämnade i snön.
 
Kan man köra i september tro? Hur brukar vädret vara då, ngn som minns graderna, är väl oftast under 15°C ?
 
Allex skrev:
Kan man köra i september tro? Hur brukar vädret vara då, ngn som minns graderna, är väl oftast under 15°C ?

Förra året var det sommarvarmt i hela september om jag minns rätt!
 
Nacka skrev:
Förra året var det sommarvarmt i hela september om jag minns rätt!

De va fan sommar förra september.... :Bugar ....körde hoj lååångt in på året i fjol :banana
 
Finns det ingen sån karta fast bara över skåne???? Jobbigt att få gissa sig till vädret på den lilla halvön längst ner.... :va

750RR
 
Allex skrev:
Kan man köra i september tro? Hur brukar vädret vara då, ngn som minns graderna, är väl oftast under 15°C ?

Jag körde oktober ut, i slutet på oktober när det var "blött" ute var det 5 plus på morgonen, torrt o kallt några plusgrader i alla fall, men det förrädiska vädret börjar i Oktober, kan vara blött o slå om till kallt så det är is som man inte "ser"

September var det fint o köra hela månaden, lite kallt dock, men var nog ca 10-15 grader när solen var framme.
 
WOW!! :Bugar Kan inte annat än applådera åt denna tråd med vädret. Är pilotstuderande till vardags och ännu mer beroende av vädret än motorcyklar, och jag har aldrig sett en bättre sida med detta... Kan bara applådera :rofl och tacka :Bugar


mvh//Micke
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top