Väder, polis och rullgrus!

Wohoo vad gôtt det var idag å många mil blev de :banana

Eskilsbyvägen en del grus i kurvorna.
Vet inte vad vägen heter men efter man svängt vänster i T-korsningen (efter Eskilsby) så låg det en del träflis m.m på vägen efter skogsavverkning.

Röd 9-5 (kommer tyvärr inte ihåg reg.) tog mig på bersjövägen, de stod vid macken vid gärdsåsmotet. :mad:

Jag kom lindrigt undan, 60 på 50-väg, trodde lappen skulle ryka. De brydde sig inte om nummerskyltens placering (i hjulhuset) eller avsaknaden av skyltbelysning eller de små blinkarna utan e-märkning. Jag känner mig ändå nöjd, de två tusen kunde blivit mycket mer bara pga hojen. Jävla tur att jag hade båda hjulen i backen uppför krönet. :gnissla

Laserkontroll Mölndalsvägen i höjd med Lisebergsparkeringen, riktning mot korsvägen.

Tid 10:45

Ska ni mellan backaplan och götaälvbron idag så ligger det en stor jävla hög med grus i högra körfältet. Alldeles under bron mot ringön eller vad man ska säga.

På 45:an södergående precis vid kurvan innan avfarten till tingstadstunneln ligger MASSOR av grus i båda körfälten

Bifrost, Mölndal, Dahls grill, Toltorpsgatan från Sahlgrenska, Han Solo sitter gömd bakom korvmojsskylten och skjuter laser, Chewbacca står vid Rondellen några meter efter och vinkar in skadeskjutna.

Civilbil på Skånegatan precis utanför Ullevi, i riktning FRÅN Korsvägen. Står där o kollar i sin sidospegel.

Glömde nästan, VW Transporter, mörkgrå/blå med gröna linjer runt hela bilen.

Olja i påfarten mot Malmö vid Mölndaslbro!

Passa er om ni ska ut och köra idag, låg fyra customhojar på backen pga oljespill.

Jag menar PÅFARTEN och ej avfarten kom jag på.

Mark EDIT: Ändrade trådrubriken.

Last edited by a moderator:
Stor risk för vattenplaning efter Jerichotunneln, södergående.
Polisen stod även vid avfarten till Östra på påfarten, antar att dom stod och skjöt men man vet aldrig...

Kör lugnt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...