Såg den och förstod också varvför många gick av där efteråt.... Trodde väl som många andra att den var för de delar av motorcyklar som låg kvar i ytterböjen samt i gruset, ända tills jag gick ett lite vidare spår och var på väg av hojen med en gång, det låg ju tydligen en stor oljefäck där mä!
Fick du regndroppar på visiret var det ju säkert så men jag märkte faktiskt inget (inte Morgan eller Micke heller), så det kan ju inte varit så väldigt många stänk. Och som sagt jag har ingen skadeglädje och "lider" med er som blev bestraffade men det är ju lite detta som efterlysts av många, åtgärder om man inte slår av tillräckligt på gulflagg. Och som vi ju är överens om så är ju regeln till 99% rätt och man bestraffar för snabbaste varv under gulflagg, och förmodligen kommer det bli lite skillnad efter detta (i alla fall för er fartdårar som håller fullt förbi de gula flaggorna

!) och många kommer nog backa av ytterligare nu. Som sagt väldigt synd att det blev så "disskutalbelt" denna gång när man verkligen försökte följa regelboken.