väckt

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Blev väckt två gånger idag av nån från tvfyras text-tv som undrade om jag ville lägga in min annons på text-tv istället för bara på blocket. Blev ju först helnöjd då nån ringde för jag trodde nån ville köpa hojen men sen då jag vaknade till så tog ilskan över. Ska inte ens mobiltelefonerna vara säkra från svin som ringer hela tiden? Sa ju upp min hemtelefon så jag skulle slippa sånt här :kulspruta

Samma här.. Men jag pallade inte bli indragen i övertalningar och diskussioner om annonspriser, så jag sade att jag redan hade köpare till hojen... :rolleyes:
Jag blir såååååå trött på telefonförsäljare!!!! :mad:

Är det överhuvudtaget någon som kollar annonserna på tv4´s textteve? :confused:

dom säger att ca 30 % blir sålt.

det låter kanske bra, men dom andra j-a 70 % då? de är ju nästan alla... :kocko

Mark skrev:
dom säger att ca 30 % blir sålt.

det låter kanske bra, men dom andra j-a 70 % då? de är ju nästan alla... :kocko

30% av 20 annonser är inte så mycket.. *s*
Finns tydligen en hel del folk sm letar på texttv.. hörde ryktesvägen att där säljs väldigt mycket stulet.. än så länge bara hörsägen..

Mmm.. Jag har varit ganska upptagen på sistone så jag har mobilen på ljudlös och ringer upp dem som lämnat meddelande eller vars nummer jag känner till. Under två dagar hade jag 24!! samtal från Dolt Nummer och funderade över vem det är som är så sugen på att få tag på mig men aldrig lämnar meddelande. Svaret fick jag lite senare när det var TV4-Text som ringde. Sen har det inte varit ett enda!

Känns väl lite väl desperat att ringa 20+ ggr om de nu säljer var 3:e hoj innom 2 veckor....

jävligt irriterande, faktiskt. jag har lagt ut en annons för att jag vill sälja min motorcykel, inte för att jag vill köpa en annons av dom. jojo, tack för "hjälpen". :va

Är ni säkra på att det verkligen är TV4 som ringer och inte några pundare som har som affärsidé att ringa folk som annonserar på Blocket och sedan "erbjuda" dom en en annons på TV4 Text som dom registrerar och därmed kan ta överpris för?

Det låter som en så risig marknadsföring att man ju undrar om TV4 verkligen kan vara så dumma?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back