Väckningsrunda i natt...

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1300BK -08
Tänkte dra en högljudd runda i Lund och/eller Malmö ikväll efter fotbollsmatchen (Brasilien-Kamerun! :rock ), så ni som sover får stoppa i öronproppar och ni som inte sover - HÄNG PÅ! :D

(Matchen slutar ca kl 2300 om det inte blir förlängning eller annat trams - jag sticker ut vid 2330 ungefär)

edit: Stackars Karl... inte lätt va.. :p

Last edited:
Vilken match ?? =)

När är den här påstådda matchen slut ?

/Karl

blir det fler? :)

EDIT: Jag är där kl. 24:15 isf...måste bara sätta i linserna igen, hehe :D

Last edited:
TheDude skrev:

Verkar inte så. :(
Jag tänkte bara ta en "lugn" tur i stan... Dvs inga kurviga vägar eller så, bara cruisa och ta det lite lugnt (wheelies och stoppies räknas som lugnt :D ).

Benjamin skrev:
Verkar inte så. :(
Jag tänkte bara ta en "lugn" tur i stan... Dvs inga kurviga vägar eller så, bara cruisa och ta det lite lugnt (wheelies och stoppies räknas som lugnt :D ).

I'm on it ;) ...du väntar väl in en mellanklassare efter rakorna? hehe :D

TheDude skrev:
I'm on it ;) ...du väntar väl in en mellanklassare efter rakorna? hehe :D

Kan vi ses på Statoil vid södra Lund istället? Skicka SMS: 0739373524

Min hoj är inte världssnabb heller och hursomhelst så blir det nog inte så mycket högfartsrakor. :tummenupp

Jag drar nu.

Fakk att jag inte såg det föräns runt 00.30 ... men jag drog ut en runda endå o tänkte ifall jag hittar er så gör jag, annars har ni kanske redan kört hem... Men körde en sväng runtom i Lund och såg er aldrig och sen kom liten regnskur så jag hann precis hem innan ja blev för blöt :) hoppas ni hade de mysigt iaf var ni än körde hehe.. :tummenupp

hmm om ni körde genom storp så hörde jag er.. men isåfall i RT mode on.... :p

Det blev en trevlig liten sväng först genom Lund förbi Ketogan (hörde du?) och sen förbi Oscar. :D Efter Mobiliarondellen såg jag en Porsche som jag ville rejsa med men han ville inte och tur var väl det, för enligt TheDude så dök det upp en snutbil bakom oss just då som jag inte såg... :skrämd Inga backspeglar...

Sen bar det av till Malmö (där jag lyckades få upp en wheelie i trean med knät på sadeln!!! :D ) och lite varligt gazz i stan och en Cola på BK. Sen till Staffanstorp på varandras hojar vilket var rätt kul. :tummenupp Synd på strypningen på Fazern bara. :( Fast den gick fint ändå.

Alex, visst var det RT-tempo genom S-torp, vi mötte nämligen en snutbil som blinkade på mig för att jag körde med helljuset på på Fazern.. :skrämd igen!

Eftersom det regnade rätt bra vid det laget så pausade vi en stund på Statoil innan vi rullade hemåt.

Synd att du missade oss Micke, jag tänkte faktiskt köra en sväng förbi dig men jag glömde... Du skulle ringt! Nåja, det blir väl fler kvällar.

Trevligt att träffas Dude! :tummenupp

Last edited:
Tjipp! Nu har jag också hittat hem, blöt och lite frusen, men det var det värt för det var en jä*la rolig gazzning...det får vi göra fler gånger :tummenupp

Jag tyckte också att det var tur att inte Porschen ville leka, för strax efter vi hade kört om såg jag som sagt att farbror Länsman körde in bakom Porschen...strax efter tittade jag på hastighetsmätaren, hehe :skrämd :D

Det kändes lite konstigt när jag satte mej på min egen hoj igen efter att ha kört motard...lägre sittställning, inga vibbar (kändes som att sätta sej på en touringhoj, hehe :D) och framförallt ett litet ynkligt fisande från ljuddämparen jämfört med knallarna från motarden :D

Nä, nu känns det som om man skulle behöva sova lite :tummenupp . Du kan föressten få mitt mob. nummer också ifall det skulle vara fler kvällsgazz på G! 0704-237134

Trevligt att träffa dej också Benja :tummenupp .

Benjamin skrev:
Det blev en trevlig liten sväng först genom Lund förbi Ketogan (hörde du?) och sen förbi Oscar.

Jajamensan.. svårt att missa, ligger man och kollar lite teve i lugn o ro så börjar det skallra i fönsterna och saker trillar ner från hyllorna osv osv.. - kan bara vara benjamin.. =)

/KetogaN

KetogaN skrev:
Jajamensan.. svårt att missa, ligger man och kollar lite teve i lugn o ro så börjar det skallra i fönsterna och saker trillar ner från hyllorna osv osv.. - kan bara vara benjamin.. =)

/KetogaN

som ett godståg på natten då... :crash
(har bott jämte en järnväg i 14 år)

Var det ingen som hörde min rullande symaskin? :D ....nu är det banne mej dags att skaffa slip-on :hej

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back