uuuh läbbigt (film trailer)

har aldrig varit ett fan av skräckisar eller rysare... men den verkade skrämmande ju

RocketQueen skrev:
Guuud är du galen? SKa du kolla ensam?

Så hette den på SVenska. Trixen är ju att veta va den heter på eng. Då hittar man den nog.
Näää inga kända skådisar vilket är bra för då känns de så overkligt.
Undantag Dolt under ytan.

Mjo... Inga kompisar och inget liv... :(

Nädå.. Inställda planer och en osedd film kan funka det med en lördagkväll..

japanerna kan det där med skräck , ju-on kommer på en andraplats efter dark water på min skita-ner-sig-lista.

kna-a-a-arr-r-rr-r (för dom invigda)

P@trik skrev:
Den enda skräckfilm eller snarare rysare som gjorts på senare år är freddy vs jason.
Dvs utanför asien.

Dolt under ytan är väl mer pshykologisk thriller.

Texas chainsaw 2003 är väl mest patetisk..

Mjo.. Det kan så vara att den är patetisk men man (läs jag) är inte sådär jättefrän när man är: ensam i ett mörkt rum med 100" bild och en massa högtalare.. :galen

Dolt under ytan är en kungfilm tycker iaf jag! Oavsett genre!

Biturbo skrev:
Mjo... Inga kompisar och inget liv... :(

Nädå.. Inställda planer och en osedd film kan funka det med en lördagkväll..

Klart man kan kolla film själv. Jag menade bara att jag skulle ALDRIG våga kolla en skräckis ensam. :brinnerup

petter skrev:
japanerna kan det där med skräck , ju-on kommer på en andraplats efter dark <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=water&v=56">water</a> på min skita-ner-sig-lista.

ja fy17, din lista är än så länge identisk med min :yoparty
vilka fler har du sett?

Jag har inte tidigare gillat rysare. Men The Ring fick mig att börja gilla det, det är nått som lockar trots att man sitter som en 5åring och skakar. :rodnar

petter skrev:
japanerna kan det där med skräck , ju-on kommer på en andraplats efter dark water på min skita-ner-sig-lista.

:fakta

Darkwater är så jävla äcklig!

Min lista lyder:

1. Dark Water

2. The Ring
3. Helloween-serien :skrämd ...... näe skämt o sido, exorcisten eller the shining däremot. Nån av Poltergeist-filmerna var väl rätt så bra me, tror det var 3:an

Last edited:
The Ring var ju inte otäck för fem ören, jag kanske var för pigg för att se den, för den skrämde inte mitt undermedvetna(svammel).

Däremot såg jag Gothika och satt hela tiden och funderade varför man utsätter sig för att titta på nått dylikt när det finns Sound of music och andra "trevliga och rara" familjefilmer...

När jag var mindre tyckte jag om Stephen King, men bara de första 9/10-delarna, för sedan ballar det ur och tre stora köttbullar äter upp jorden, - i varje film!

P@trik skrev:
Håller med om att ringu var kass,men inte gjorde hollywood den bättre direkt..

Tyckte du inte? Jag måste säga att det var den i särklass läskigaste rulle jag sett. =)

Jag anar att ju-on är ganska amerikaniserad, mycket visuellt läskigt men kanske tappar stämmningen som Ringu hade.

RocketQueen skrev:
PollySmurf skrev:
:fakta

Darkwater är så jävla äcklig!

Vilken är de?
Varför har jag missat den.
MAn skulel bränna ner ett helt gäng som man kunde kolla på. Fast då skulle jag nog få flytta hem till mamma igen. :hihi
Dtror den filmen kommer från samma producent som gjorde Ringu, riktigt läbbig är den

Tyckte den japanska versionen verkade bäst...Sarah Michell Geller e ju inte dirékt nått skådespelar ess,,,

En film, som har varit min absoluta skräckis favvo måste vara "Dead End"
Men jag tycker absolut att ni som inte har sett den ska tanka ner den, bränna ner på CD och sedan släcka ner i huset...då är den ganska skön! :yoparty

Ska se dark water sen..muh

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...