Perkidde
Evil mekes good karma
tog lite kort på bakdrevet idag och skulle vilja ha ett utlåtande från er o stora mekgurus. vet att det blev väldigt suddigt för kameran jag äger e rena dyngan. ska försöka ta lite bättre bilder om det behövs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite lyfter ju även en ny kedja, men ytterst lite.philsson skrev:det kan gå lite till.
Men ett gott tipps är om du försöker dra i kedjan (lyfta bort den från drevet) bakåt på drevet, kedjan ska inte lyfta från drevet när du försöker lyfta upp den gör den det är det dags för byte av drivpaketet.
Det är ju inget märkvärdigt glapp åtminstonde.yonsson skrev:Lite lyfter ju även en ny kedja, men ytterst lite.

philsson skrev:Det är ju inget märkvärdigt glapp åtminstonde.
Det jag tyckte var lurigt med bilderna var att första bilden ser bra mycket bättre ut än sista. Så jag vet inte vad jag ska säga riktigt om ditt drivpaket.![]()
då blir det att byta det så fort man får stålar.Perkidde skrev:tja bilderna e ju tagna samtidigt och det var ju mörkt ute. ska se om jag kan få det bättre i morron. men jag har ändå tänkt att byta det inför nästa sesong. vad kan ett sånt gå på i runda slängar?
philsson skrev:hur kan man sabba lådan av dåligt drivpaket?.![]()
Ajdå.. aja.. där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag.Hoztic skrev:Man kan även ha en kedja som pga skurna länkar rycker sönder lagret bakom drevet. Om man inte märker det i tid så kan drev mm börja ge upp också = dyyyyyyyyyyyyyyyyyrt
Jag kom till trasigt kullager, 1228 kr![]()
Du ska nog vara glad att kedjan inte rappade av dig benet.... Kan gå riktigt illa när kedjan går av. Så som du sa, byt när du kan!Perkidde skrev:genom att köra med det tills den gräns då kedjan gick av och tja.. fastnade vid motordrevet.
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |