TinaTjejen
long time, no see
Snabbe_jag skrev:Aha en sån där fluktare![]()
Mja... jag är inte blyg. Kan stå och filma det FRAMFÖR trådet åsså!Rakt upp och ner sådär bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snabbe_jag skrev:Aha en sån där fluktare![]()
Tinatjejen skrev:Mja... jag är inte blyg. Kan stå och filma det FRAMFÖR trådet åsså!Rakt upp och ner sådär bara![]()
Vätskekylda 750 är godkända på HöstträffenSnabbe_jag skrev:Det är ju en Vätskekyld Micke
GSXR1100R skrev:Vätskekylda 750 är godkända på Höstträffen![]()
amullo skrev:Annars funkar det att peka på hjälmen och skaka på huvudet. Kroppsspråk för "Jag hör inte vad du säger".
Om de fortfarande gestikulerar så stäng av motorn och titta på dem. Då förklarar de igen.
Precis när de nästan är klar, så spänner man av sig hjälmen och tar ut öronpluggarna och häver ur sig "ursäkta, jag hörde inte".
Då har du garanterat plockat udden av deras skrik. När de är klara så förklarar du att du ber om ursäkt för ljudet, men att motorcykeln är lagligt ljuduppmätt och att det faktiskt är en allmän plats du står på.
amullo skrev:men att motorcykeln är lagligt ljuduppmätt och att det faktiskt är en allmän plats du står på.
Emmi skrev:Tomgångkörning 1 minut i Sverige...iallafall på de flesta platser i sverige...![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem