håkanolsson
Ny medlem
Torkel skrev:Sorry men de kör med GSX-R1000 motor numera, kika på http://www.bgsidecarsweden.com
OK. Tack för infon. 2t är väl bannat kanske.
GSX-R1000, usch usch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torkel skrev:Sorry men de kör med GSX-R1000 motor numera, kika på http://www.bgsidecarsweden.com

Nyteknik skrev:Niär ute och cyklar båda två: varken Cagivan eller Yamahan kvalificerar som snyggast någonsin. Speciellt inte Yamahan med den äldre dekoren som ju är - eeeeh - ful!![]()
i en tråd om smak. Det är
. Mavve skrev:Min framgaffel på bild 1![]()
![]()
Nyteknik skrev:Du gör skäl för namnet. GP-racing har aldrig varit så högljutt som nu. Såhär "fjollig" är ljuddämpningen och ljudet därefter.
Patrik skrev:Vad skulle man inte betala för att få se/höra dessa herrar/hojar "in action"..!?![]()
Nyteknik skrev:Begriper inte varför somliga skriver om 500r som om det var något från förra seklet. Så sent som 2001 bestod hela startfältet av 500-tvåtaktare. Så sent som i våras körde Proton 500-tvåtakt. Här är några bilder för att friska upp minnet och vädra ut den unkna lukten av nostalgi.
Conrad skrev:Mv Augusta F4 Tamburini![]()
Fixar inte att länka en bild...Sidan är i flasch.![]()
Mattias skrev:När tävlade de med den?
Penguin skrev:En av tidernas vackraste racinghojar enligt mig, och dess föregångare:
Chris Ash skrev:Men Schwantz/Rainey/Kocinski körde inte igår....
Nyteknik skrev:Men heller inte på stenåldern.
Kocinski var ju faktiskt Yamahas officielle testförare för bara två år sedan. Och vad var så fantastiskt annorlunda när Schwantz & Co körde jämfört med nu. Kom inte och säg att det var bättre förr.
Nyteknik skrev:Men heller inte på stenåldern.
Kocinski var ju faktiskt Yamahas officielle testförare för bara två år sedan. Och vad var så fantastiskt annorlunda när Schwantz & Co körde jämfört med nu. Kom inte och säg att det var bättre förr.

Goodstuff skrev:Två frågor.
1. Vilka är dina föregångare?
2. När började du tala om dig själv i tredje person?

Penguin skrev:1. Doohan, Rainey och Schwantz.
2. Alldeles nyligen efter att jag halkat och slagit i skallen.
![]()
Chris Ash skrev:Bara för att man blir nostalgisk betyder det väl inte att det var bättre förr![]()

Det har du fanemig rätt i!Hyper skrev:Varför inte den här....? När kommer gatversionen?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |