Utse tidernas snyggaste racer!

Helt klart Suzukis RGV250...sicken läcker maskin!

Ser ni någon likhet... :yoparty

ny-rgv250a1997.jpg
 

Bifogat

  • Tosivj23.jpg
    Tosivj23.jpg
    44.1 KB · Visningar: 77
kajlyl skrev:
Aprilia RS125 Team Kajlyl 2003 :rolleyes:

Annars Ducati Lucky Strike eller Malbro :tummenupp (synd bara att det e cigg märken, gunde gjort en general hoj :D)

Deras 999 FILA är oxå en killer :banana
 
Tidernas snyggaste hoj

Marco Melandri på Mugello
 

Bifogat

  • Marco Melandri.gif
    Marco Melandri.gif
    28.4 KB · Visningar: 175
998R e klart snyggast, designen e på nåt sätt tidlös.


På nåt sätt gillar jag även Britten, egentligen e den ju ful som stryk men p g a all teknik, dom snygga krökarna och att den har prestanda som inte e fy skam, trots att den är "gammal" så har den en viss charm.
 

Bifogat

  • Britten_1.jpg
    Britten_1.jpg
    112.1 KB · Visningar: 157
Självklart tycker jag 998R är snyggast.
 

Bifogat

  • xauss_9.jpg
    xauss_9.jpg
    69.6 KB · Visningar: 78
  • bayliss_6.jpg
    bayliss_6.jpg
    66.4 KB · Visningar: 98
Tycker Nakanos 250 från 98 är grymt snygg.
Annars är ju de flesta 500:orna från tidigt/mitten av 90-talet snygga.

1. YZR 250 -98
2. NSR500 - 92
3. YZR500 - 92
4. YZR500 - 96
5. NSR 250 - 97
 

Bifogat

  • 1998yzr250-01.jpg
    1998yzr250-01.jpg
    44.6 KB · Visningar: 57
  • ny-nsr500a1992.jpg
    ny-nsr500a1992.jpg
    30.2 KB · Visningar: 64
  • ny-yzr500a1992.jpg
    ny-yzr500a1992.jpg
    40.6 KB · Visningar: 47
  • ny-yzr500a1996.jpg
    ny-yzr500a1996.jpg
    30.4 KB · Visningar: 51
  • ny-nsr250a1997.jpg
    ny-nsr250a1997.jpg
    61.7 KB · Visningar: 55
Ducati Supermono kanske

Eller en Cagiva 500 GP-hoj av 94 års modell? Teknikrunk på för sin tid extremt hög nivå..

/B
 
Micke N skrev:
Självklart tycker jag 998R är snyggast.

Jo, inget att säga om det! R7 och allt annat kan faktiskt slänga sig i väggen!
Snyggaste hojen på gatan blir snyggat på bana... :Bugar

(Detta är sagt av en icke-duccatist, alltså måste det vara mer objektivt än när R1 förare säger R7!)
 
Cagivas 500 av 94-års modell
Aprilia RSW250 är alltid sketsnygga
Kawasakis första modell av ZX-RR (med stealthkutsen)
Yamaha YZR500 i Gauloiseslack
 
Nja, tycker nog inte att någon har postat något mer exotiskt vackert än Tamadas RCV. Möjligen FP1:an.

Tre starka kort:
 

Bifogat

  • gsv-r.jpg
    gsv-r.jpg
    68 KB · Visningar: 111
  • 19_b.jpg
    19_b.jpg
    63.5 KB · Visningar: 107
  • zxrr.jpg
    zxrr.jpg
    115.4 KB · Visningar: 103
FP1, GSV-R, ZX-RR... skithojar allihop. Tur att nån njuter av dom när de masar sig runt banan. :)
 
Här kommer Topp 3:
Fan alla är lika Fina!
I take em all! :D

Men till Fortuna en kick ...I love it!
 

Bifogat

  • Yamaha M1 Fortunareplica.jpg
    Yamaha M1 Fortunareplica.jpg
    119.7 KB · Visningar: 88
  • honda_rc211v_2003_02.jpg
    honda_rc211v_2003_02.jpg
    113 KB · Visningar: 76
  • kawasaki-gp.jpg
    kawasaki-gp.jpg
    117.7 KB · Visningar: 72
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top