utrymmesproblem

• Thread starter Thread starter Honda_Driver
  • Start date Start date

Honda_Driver

Guest
jag har A1 kort :rock
i höst så skall jag köra upp för mellantung på min egen cykel. grejen är den att när man svänger fullt så hamnar handtagen extremt nära tanken, man får inte plats med händerna.
gör dom något undantag för det i garagevändningen?

om inte, vad fan ska jag göra då? har inte någon större lust att gå vid skola.....

det som händer är att de kommer låta dig svänga på ett större område. det är egentligen inte viktigt hur skarpt du kan svänga, mer hur du gör när du svänger.. de tittar på balans och kontroll..

Det går att göra garagevändning med en sporthoj, du måste bara hålla ett annat grepp så att du inte har handen mellan tanken och styret. För det funkar med en sporthoj. :tummenupp

Last edited:
Gjorde garagevändningen med min GSXr750....var inte problem, dessutom hade den större svängradie åt ena hållet, så jag fick köra med den radien åt båda hållen! :D

Lycka till!

campar skrev:
Gjorde garagevändningen med min GSXr750....var inte problem, dessutom hade den större svängradie åt ena hållet, så jag fick köra med den radien åt båda hållen! :D

Lycka till!

När jag körde upp så mätte de åt båda hållen... :brynad

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back