Utomlandsresa på lördag till kanarieöarna! RÅD!

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Tjenare! Ska till meloneras på kanarieöarna i 2veckor och vill veta vad som finns att göra osv.
Jo jo supa vet jag att det ska göras så det rådet behöver jag inte veta :D :D

Råd på något schysst ställe som inte har 111 inkastare hatar de :huvet
Andra aktiviteter please!

jimler skrev:
Tjenare! Ska till meloneras på kanarieöarna i 2veckor och vill veta vad som finns att göra osv.

HYR EN HOJ!!!

punkt

Jag ska med dit men jag vet inte när. :fyllisar
Vad betalade du för resan?

Vilken av öarna gäller det ? Jag var på Lanzarote under hösten - jäkligt fin ö! Fanns mycket skoj att kolla på förutom att lapa sol och bada. Vi hyrde bil billigt som vi körde hårt med på smala asfaltsvägar - motorcyklar var det dåligt med och skyddsutrustning i det närmaste obefintligt...

Maten kostade ungefär som här hemma, men de hade god sprit :fyllisar

jimler skrev:

som sagt var ska ni? va på gran canaria i Playa del ingles i januari med 4 polare, fest är det inte brist på :fyllisar finns ju : Grabbarna Grus, Scandic, den glade viking, hippodrome mfl alla ligger "dörr i dörr" är där allt händer finns dock 111 inkastare! Vi blev dock hotade av en inkastare, vi sa vad vi tyckte om dom å då skulle han skära halsen av oss!
Annars är det värsting partyställe :yoparty

Vi hyrde en Jeep wrangler åkte i bergen, men det är svinkallt där uppe så man får klä sig rejält

Vi var tre grabbar på Lanzarote, tyckte inte det va nån höjdare, hyrde bil, körde go kart och provade sangria på var enda ställe vi gick förbi.
Mitt Råd: åk inte dit, spara pengarna och byt hoj eller nåt annat viktigt :tungan

hehehe lite sent att avbeställa nu tror jag... hehe nämen ska dit med tjejen min hennes bror och hans tjej så blir party för hela slanten då typ! :näsblod

Emmi>>> Beror ju lite på vad för hotell osv man bor på.... Vi valde en 3-rumslägenhet i ett 4 stjärnigt komplex så det är inte billigt för oss men finns ju garanterat billigare alternativ.....

Har hört att man ska låtsas vara ryss då det kommer inkastare, för ryssarna är väl allmänt omtyckta(läs hatade) på semester orter? :D

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år