Jag är lite uttråkad och kom på en idé till en tråd. Den heter eller kallas utmaningstråden, tanken är att personen ovanför ger personen under en utmaning. Man svarar genom att ladda upp en bild/film/text på resultatet av utmaningen. Har man gjort en utmaning skriver man sen en ny till personen under och så går det vidare.
Ok - Regler -
1. Schyssta, roliga utmaningar.
2. Inget som egentligen är farligt eller direkt olagligt eller olämpligt.
3. Får inte bryta mot Sporthoj.com regler
4. Får absolut inte involvera Justin Bieber*
5. Skriv utmaningen #Nr så att det är lite lättare att hålla reda på vilken du gjorde och var vi är.
* Sista regeln är lite ett skämt, men ni fattar poängen.
Well, tänkte börja här då med att slänga iväg en utmaning. Kommer givetvis försöka mig på de som kommer i tråden sen.
Utmaningen #1
Om du är singel (gör det gärna till ett ragg) är utmaningen att du ska få en person att skratta/le ordentligt genom att gestikulera och utan att säga ett ord till personen i fråga. Personen bör helst vara någon på stan som du inte känner eller har en relation till.
Lycka till!
Ok - Regler -
1. Schyssta, roliga utmaningar.
2. Inget som egentligen är farligt eller direkt olagligt eller olämpligt.
3. Får inte bryta mot Sporthoj.com regler
4. Får absolut inte involvera Justin Bieber*
5. Skriv utmaningen #Nr så att det är lite lättare att hålla reda på vilken du gjorde och var vi är.
* Sista regeln är lite ett skämt, men ni fattar poängen.
Well, tänkte börja här då med att slänga iväg en utmaning. Kommer givetvis försöka mig på de som kommer i tråden sen.
Utmaningen #1
Om du är singel (gör det gärna till ett ragg) är utmaningen att du ska få en person att skratta/le ordentligt genom att gestikulera och utan att säga ett ord till personen i fråga. Personen bör helst vara någon på stan som du inte känner eller har en relation till.
Lycka till!