Utlottning: Tankskydd (R1 o Monster)

Monster (den är det om än inte modellbeteckningen).

passar inte

R1 -04 ,, annars var det sjyst ..
skulle varit samma till r1:an fast i silver :rolleyes: :näsblod :D

Om det ska vara 24 timmar svar på pm så kan du stryka mig ur listan... Kan förmodligen inte läsa något förräns tidigast tisdag...

Så var det med det! :tungan

Det finurliga med det hela är just att vinnaren ska vara relativt aktig på SH. Jag kommer INTE berätta när jag kommer lotta ut. Så man inte kan sitta o vänta på PMet o svara direkt pga man vet att jag kommer skicka PM. Elakt, men rätt anser jag :)

tank skydd

jag vill verkligen ha ett skulle göra mycket nytta på min hoj
r1:a

Jag vill oxå ha en lott.
Anledning: Vår R1 racebajk är blå och saknar definitivt en tankpad, vi har inte ens budget kvar till slicks. Så hjälp oss "tuffa" till hojen med en sjysst tankpad :)

Och alla kapitalister som har en R1 -04 eller -05 har definitivt råd att köpa en tankpad, ni förtjänar inte att få en gratis :4skrika
Slynglar.

/Nitrous

Har en blå R1a -98 som det skulle passa kanon på. För alla kapitalister som har 03or, 04or och kommande 05or har råd att köpa egna. Själv är jag fattig hemmamamma och dessutom är kort som gör att jag halkar över tanken när jag ligger på den för nå styret. Då skapas det repor som inte är klassade som snygga. Så hjälp mig att inte glida av hojen genom få dit ett tankskydd tack

/Liwa1

Swedie skrev:
Det finurliga med det hela är just att vinnaren ska vara relativt aktig på SH. Jag kommer INTE berätta när jag kommer lotta ut. Så man inte kan sitta o vänta på PMet o svara direkt pga man vet att jag kommer skicka PM. Elakt, men rätt anser jag :)
:felämne
Det är alltid rätt att va elak :hihi
Särskilt som jag är diskad redan från start :(

Nitrous skrev:
Och alla kapitalister som har en R1 -04 eller -05 har definitivt råd att köpa en tankpad, ni förtjänar inte att få en gratis :4skrika
Slynglar.

Liwa1 skrev:
Har en blå R1a -98 som det skulle passa kanon på. För alla kapitalister som har 03or, 04or och kommande 05or har råd att köpa egna. Själv är jag fattig hemmamamma...

Saxat från www.skitungarna.com

Vår nuvarande motorpark

Motorcykel: Yamaha R1 -98
Motorcykel: Yamaha R1 -00 *stulen*
Snöskoter: Skidoo MXZ 600 RER -02
Lejas Quad: Suzuki LT-A50 -04
Onödigt: Minimoto GRC Midi -00 *stulen*
Bil: Volvo V70 2.4T AWD - 01
Bil: Toyota Hiace Van -96
Lastbil/Buss: Volvo BB 57-60 -73

Back