Utlottning av Bolton till GSXR750 00-04 / 1000 01-04

Sorry folks....

GASARN här!! Jippi! Jag vann nåt tillslut. Den evige losern drar vinstlotten! Ställ dig tex aldrig i samma McD-kö som mig, den är alltid långsammast.. Men.. Vad händer?! Lyckan har vänt! Gasarn är vinnaren! Hurra!!!
Längtar efter att meka knogarna blodiga och skruva dit underverket. Har faktiskt en Powercommander liggande, så man kanske kan få nån häst mer flås oxo.
Tackar och bockar. Vrrroooooooooooom :tomten

Gasarn skrev:
Sorry folks....

GASARN här!! Jippi! Jag vann nåt tillslut. Den evige losern drar vinstlotten! Ställ dig tex aldrig i samma McD-kö som mig, den är alltid långsammast.. Men.. Vad händer?! Lyckan har vänt! Gasarn är vinnaren! Hurra!!!
Längtar efter att meka knogarna blodiga och skruva dit underverket. Har faktiskt en Powercommander liggande, så man kanske kan få nån häst mer flås oxo.
Tackar och bockar. Vrrroooooooooooom :tomten

Grattis :tomten e tidig i år... men jag har hört att han kör suzuki (så det är ju inte konstig om tomten är snabb)

uggla skrev:
Gratulerar gasar! Har du orginal pipa på den nu eller? Isf är det ju inte helt fel med ett gianelli blås =)

Tack alla för gratulationerna!
Ja, den enda modd jag har (fortfarande) är kapad stänka...
Hade tänkt att köpa ett Yoshimura helrör när jag åker till USA på jobb under vintern (mycket billigare än i Sverige), men nu håller jag mig till denna burk. Är det nån som vet hur den låter? Mycket eller lite? :fyllisar

Gasarn skrev:
Tack alla för gratulationerna!
Ja, den enda modd jag har (fortfarande) är kapad stänka...
Hade tänkt att köpa ett Yoshimura helrör när jag åker till USA på jobb under vintern (mycket billigare än i Sverige), men nu håller jag mig till denna burk. Är det nån som vet hur den låter? Mycket eller lite? :fyllisar
Skickas ut sent idag. Du är ju ändå inte hemma!

Det låter inte superhögt iaf o är inte lika "pitching" som t.ex Akrapovic.

Det kommer med en insats i slutröret för att minska dB ner till laglig nivå. Denna insats skruvas ut lätt.

Grattis :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...