Steinmeister
Har ingen hoj för hoj e gääj!
Skall jag åka till Kosovo på utlandstjänst från Aprill 2006 till Februari 2007, massa kulor men inge hoj på hela sommaren?
(Erbjuden en vakans)

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nää, det där kan bara du avgöra.Steinmeister skrev:Men hjälp mig då!!!!![]()
dartaniang skrev:Nog skulle jag åka. Det är ju skoj med mission ffs!
Grabbarna, stämningen, känslan att göra något vettigt för en gångs skull.
Vad är det för befattning?
Det med postorder stämmer dåligt numera eftersom man inte får kan få köpa och få momsfritt ner till missionsområdena längre.
Dee_cati:
Man måste inte vara en militär-mupp för att vilja andra människor väl och hjälpa till i ett annat land.
General E skrev:Aaaah. Såg att du redan varit iväg. Isf: Skit i vakansen!
Balkan: Åka GW på leriga vägar och rapportera vart man åker, gå omkring och släpa på väst och järnspett, bo i varm barrack och inte få kröka ordentligt. Lagad mat iofs.
Sverige: Åka MC på asfaltsvägar precis vart man vill, glida på stan i slappa kläder, sova i egen säng med egen toa, dricka öl i solnedgången och parta loss på tylösand. Laga egen mat dock. =Lätt val!
General E skrev:Aaaah. Såg att du redan varit iväg. Isf: Skit i vakansen!
Balkan: Åka GW på leriga vägar och rapportera vart man åker, gå omkring och släpa på väst och järnspett, bo i varm barrack och inte få kröka ordentligt. Lagad mat iofs.
Sverige: Åka MC på asfaltsvägar precis vart man vill, glida på stan i slappa kläder, sova i egen säng med egen toa, dricka öl i solnedgången och parta loss på tylösand. Laga egen mat dock. =Lätt val!
RMT_Racing skrev:haha.. har du något emot G-W?![]()
Min åsikt - åk om du får bra pröjs.
Steinmeister skrev:Nu e de klart, blir Balkan.
Varför? Mycket pengar (ca130K) när jag kommer hem + att hoj och allt annat redan finns. Det betyder ca 130k som man kan lägga på annat kul, alt ny hoj. Kommer ju kunna åka en del innan jag drar oxå. Ska försöka avsluta på Gotland(annars finns det plats i medelgrupp att köpa.) Kul med nya ansikten samt att jag gillar missionslivet. 9 månader av mitt liv för dom pengarna tycker jag e helt ok. Tar lång tid att spara ihop om man knegar hemma (arbetare). Sommaren är ju lockande men det kommer många fler (22år).
Balkanlera here i come!!![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP