utlåning av pengar.

• Thread starter Thread starter ritchi
  • Start date Start date
Jag tror tyvärr du får inse sanningen, att du inte har råd än. Ta det som en morot att skaffa en buffert och stabil ekonomi så du slipper samma situation i framtiden. Jag har alltid levt så, och det är jag tacksam för nu när jag saknar fast inkomst.

anja skrev:
2142896 Va olika man kan tänka. Jag skulle ALDRIG råda någon till ett sånt lån.

Inte jag heller normalt - men nu är det ju så att banken inte beviljar hans lån och han behöver pengarna, då är ovanstående bolag nästa instans att vända sig till. Eftersom jag själv har haft lån hos ett par sådana så vet jag att räntesatser och liknande i slutändan inte är så blodiga egentligen när det gäller så lite som 20' kr. Hus- och nybilslån och dyl. är dock knappast nåt man skulle ens fundera över hos dessa företag.

Cervantes skrev:
2142981 Inga lån är räntefria!! du kan dock i t ex en butik få ett "räntefritt" lån vilket i praktiken innebär att butiken betalar räntan..

Nej, i praktiken innebär det att du betalat räntan genom ett högre pris på varan... Det finns inga gratis luncher...

Be farsan låna pengar, öka ut villalånet eller nåt.

Skall du köra expedetion på CL eller? :rofl Jag jobbade där själv förut, körde dock aldrig expedition :) Bra cash var det. Stället är ju gigantiskt nu

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg