Uthyrning utav MC för Körprov

Redline

WOTM
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
GSX-R1000 K7
Tjena!
Ska ha uppkörning för obegränsat i slutet utav april.
Har bokat in några körlektioner hos Jarla trafikskola, men de vill inte låna ut sina MC för privat bokat uppkörning.

Vet någon vem som gör det ?

Tack för svar.
/Andrej.

MC-varuhuset har väl uthyrning. Vet dock ej om dom hyr ut för uppkörning, men det kan du kolla med dom.

Lötsjös trafikskola fixar det i allafall för mig 2007. Awett där är jäkligt bra byte dit från Jarla. Så ta gärna några lektioner där istället du kör på barkarby så det blir samma ställe som du kör upp på.

//Dafe

Lötsjös trafikskola fixar det i allafall för mig 2007. Awett där är jäkligt bra byte dit från Jarla. Så ta gärna några lektioner där istället du kör på barkarby så det blir samma ställe som du kör upp på.

//Dafe

Skulle nog lyssna på Dafe. Min fru körde först på Jarla, men valde annan körskola efter några lektioner där. Detta var iof 2002.

Vad hon tyckte om Jarla skulle jag inte ens anförtro en präst om jag biktade mig.
Och jag är inte religiös... :hihi

Har hört flera som varit klart besvikna på Jarla. Störst och mest känd kanske inte alltid är lika med bäst...:va Jag körde några lektioner på Globens Trafikpedagoger (Tomas) och var väldigt nöjd med deras service!:tummenupp Testa slå dem en signal och kolla om det går att fixa något bra!:)

Har hört flera som varit klart besvikna på Jarla. Störst och mest känd kanske inte alltid är lika med bäst...:va Jag körde några lektioner på Globens Trafikpedagoger (Tomas) och var väldigt nöjd med deras service!:tummenupp Testa slå dem en signal och kolla om det går att fixa något bra!:)

Testa med Lasse på farsta trafikskola.....Billigt och väldigt bra.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti