Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
Finns det någon i Sthlm som hyr ut mc-släp?
Jag vet att det utan problem går att lasta hojjen på vanligt släp men skulle ändå vilja veta ifall det finns någon som hyr ut just mc-släp.
Jag vet att det utan problem går att lasta hojjen på vanligt släp men skulle ändå vilja veta ifall det finns någon som hyr ut just mc-släp.