Utgång Lilla Torg 28/8

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
På fredag får jag besök av en tjejkompis och vi tänkte dra oss ner mot Lilla Torg och festa lite. :yoparty
Någon som gör oss sällskap?

Vet inte var på Lilla Torg vi hamnar, men har ni funderingar på att dyka upp så pm:a så får ni mitt mobilnummer så kan vi höras när vi är där nere :)

Idag? Du är medveten om att det är tisdag idag va? :tungan Händer fan inte ett dugg ute då ju....

Nej, häng med på fredag istället! :tummenupp
Jaha, är det Tisdag? Bra ju, slipper man alla fjortisar på krogen ju.

Jag ska vara icke bakis på lördag för då ska jag iväg. :tummenupp

Tja, vill du ev inhysa två unga damer som snackar alldeles för mycket så hade det ju varit ganska praktiskt :D

Vågar du? ;)

Nu när du skriver sådär kanske jag inte vågar. Varför inte bara säga; Ja tack, det vore trevligt. :)

Festa nyter? Ok.. :7peta

;)

Och!? Hur svårt tror du egentligen att det är? Det är bara till att vara lite småstörd så går det finfint. Trust me, I knows!

Jaha, är det Tisdag? Bra ju, slipper man alla fjortisar på krogen ju.

Jag ska vara icke bakis på lördag för då ska jag iväg. :tummenupp

Du skulle varit med igår. Damn vad fina töser det var på torget igår kväll. :drool

Men då är jag bakis på lörtag och det funkar verkligen inte. :kristlig

Kom inte och kör med :kristlig om du inte klarar av att festa odrucken. :ajjabajja

Men skit i det då, sitt hemma och ha tråkigt istället då! :arsele:gnissla:D

Bra sagt. Skit i honom. Det blir du, jag och din kompis. :wiggle

Nu när du skriver sådär kanske jag inte vågar. Varför inte bara säga; Ja tack, det vore trevligt. :)

Och!? Hur svårt tror du egentligen att det är? Det är bara till att vara lite småstörd så går det finfint. Trust me, I knows!

Du skulle varit med igår. Damn vad fina töser det var på torget igår kväll. :drool

Kom inte och kör med :kristlig om du inte klarar av att festa odrucken. :ajjabajja

Bra sagt. Skit i honom. Det blir du, jag och din kompis. :wiggle
Öh du, spela inte Britt. :mad:

Hmmm, öl e ju alltid gott :fyllisar hänger kanske med om man får:confused:
Som sagt, vi sitter på Lilla Torg, bara att dyka upp :D Alla är välkomna som blir insläppta av vakterna :tungan

Förresten, är där någon större skillnad på pubarna på LT? Eller är det samma sak på alla? :va
Vilken bör man sätta sig på, och vilken skall man undvika?

*/ ?>
Back