Utgång för hojåkare 6/9!

Hehe, skulle du verkligen palla med att hänga med en hel drös med vindruckna kvinnor? Kommer ju låta som en hönsgård plus att fler kvinnor än två är katastrof så vi kommer ju aaaldrig att enas om ett ställe, ngn kommer bli sur. :D Men det är kärlek, det hör till! :tuttar Tror vi kommer få tok-roligt i vilket fall! Yay! :wiggle

:lol

Ja det tror jag med!!!

Men nej...inte hänga med på tjejparty! :skrämd
DET är t.o.m för mycket för mig...
Jag var "uppassare" en gång på en tjejfest...
*puh*
Aldrig mer!
Fan ni är ju värre än killar när ni sätter igång... ;)

:lol

Ja det tror jag med!!!

Men nej...inte hänga med på tjejparty! :skrämd
DET är t.o.m för mycket för mig...
Jag var "uppassare" en gång på en tjejfest...
*puh*
Aldrig mer!
Fan ni är ju värre än killar när ni sätter igång... ;)

Hmm... Uppassare? Enbart iklädd ett litet volangförkläde då, eller? :-p
Hahah, förstår inte. Alla killar jag pratat med om utgång idag VÄGRAR följa med. :D

Du säger det som om det skulle vara något dåligt :va :D
:D :D :D

Njaeeij...*slirar på orden*

Men skrämmande! :D

Hmm... Uppassare? Enbart iklädd ett litet volangförkläde då, eller? :-p
Hahah, förstår inte. Alla killar jag pratat med om utgång idag VÄGRAR följa med. :D

You and your imaginations...... :cdevil

;)

Nej, jag hade ett fikonlöv enbart. Och så stod jag och vajade med palmblad för att fläkta damerna medan de drack champagne och åt dyra praliner...

Last edited:
You and your imaginations...... :cdevil

;)

Nej, jag hade ett fikonlöv enbart. Och så stod jag och vajade med palmblad för att fläkta damerna medan de drack champagne och åt dyra praliner...

Säger som Mitra, du får det att låta som ngt dåligt! :D

Ooooh, hahahah... Avancerat värre! :tummenupp

Nu vill jag se att ni kommer ut ordentligt sen, för jag ska nämligen oxå ut. Med grabbligan ;) :tuttar

Det är nog för att de flesta tjejer man kan kategorisera som "MC-tjejer" förefaller vara män fångade i kvinnokroppar. Festar man med såna kan man vakna upp imorgon med prickar på könet och kvinnoföraktet påspätt, och det kan ju aldrig vara bra.

Det är nog för att de flesta tjejer man kan kategorisera som "MC-tjejer" förefaller vara män fångade i kvinnokroppar. Festar man med såna kan man vakna upp imorgon med prickar på könet och kvinnoföraktet påspätt, och det kan ju aldrig vara bra.

Hahahahaha! Hur fan kommer du på allt?? :gnissla :D

Meeen jag anser att min kropp e ganska kvinnlig eller...:D

handjob.gif

:7peta sluta snuska dej nu unge och gör dej klar :tungan

Just ja... Jag är ju en ung och tajt teen! :tuttar Haha! Tänkte jag skulle taktik-vila men jag är för pigg. Råkade börja poppa musik och då var det kört. :D Så du får fixa kaffe sen åt mig, annars kommer jag däcka efter en grogg. :gnissla

Just ja... Jag är ju en ung och tajt teen! :tuttar Haha! Tänkte jag skulle taktik-vila men jag är för pigg. Råkade börja poppa musik och då var det kört. :D Så du får fixa kaffe sen åt mig, annars kommer jag däcka efter en grogg. :gnissla

:lol lovar att du ska få nå å vakna av :rolleyes: :tuttar

:va Cruella vill gärna hänga på ut men hon behöver någonstans att sova i såna fall....nån med en extra säng över?

Hör av er NU till mej så jag kan meddela henne.

:)

:va Cruella vill gärna hänga på ut men hon behöver någonstans att sova i såna fall....nån med en extra säng över?

Hör av er NU till mej så jag kan meddela henne.

:)

Haha :cdevil... här är ju upplagt för smashboll... men den är så uppenbar så jag avstår.
Det kommer sääääkert nån annan kille och plockar upp den.
Var så säkra. :nicka

Haha :cdevil... här är ju upplagt för smashboll... men den är så uppenbar så jag avstår.
Det kommer sääääkert nån annan kille och plockar upp den.
Var så säkra. :nicka

Det var som att skjuta mot öppet mål, så enkelt att t.o.m jag avstod :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP