Utförsäkrade mamman på aftonbladet

EDIT: kan man få sjukpenning för sexmissbruk? :confused:

Det måste väl vara en sjukdom precis som alkoholmissbruk. Lyckligtvis får man ju dock inte sjukpenning på grund av sjukdom utan på grund av arbetsoförmåga. Men pippar hon så mycket att hon inte kan sköta ett arbete på reguljära arbetsmarknaden, så varför inte. Klart hon skall ha ersättning.

Det måste väl vara en sjukdom precis som alkoholmissbruk. Lyckligtvis får man ju dock inte sjukpenning på grund av sjukdom utan på grund av arbetsoförmåga. Men pippar hon så mycket att hon inte kan sköta ett arbete på reguljära arbetsmarknaden, så varför inte. Klart hon skall ha ersättning.

Skulle inte förvåna mig om ett antal människor har sjukpenning för att de är sexmissbrukare, kleptomaner, veganer eller mytomaner. I "Det gamla mjukelimjuka nuttinutt Sverige kjam"

Vem kom på att kalla det hårda Sverige?

"Jag kan inte gå hemma och lata mig nu efter kommit undan i flera år. Det är hårt det"

Vi i Sverige har ett liv insmort i balsam i jämförelse med större delen av världen.

Fyfan

Vem kom på att kalla det hårda Sverige?

"Jag kan inte gå hemma och lata mig nu efter kommit undan i flera år. Det är hårt det"

Vi i Sverige har ett liv insmort i balsam i jämförelse med större delen av världen.

Fyfan
Men det är klart att det är "Nya Tuffa Sverige"!

de e ju jete kalt ute!1

Skulle inte förvåna mig om ett antal människor har sjukpenning för att de är sexmissbrukare, kleptomaner, veganer eller mytomaner. I "Det gamla mjukelimjuka nuttinutt Sverige kjam"

Jag kan glädja dig med att ingen får sjukpenning för att de är något av det du beskriver. Det enda som berättigar till sjukpenning i Sverige är dokumenterad arbetsoförmåga på minst en fjärdedel av hel arbetstid. Idag är det opportunt att hävda linjen att detta förhållande är ett utslag av det kalla hårda Sverige.

Tror hon kan vara sexmissbrukare också, med tanke på att alla ungarna ser olika ut. Går nog vilt till på pizzerierna i Surahammar.

Fy fan kärrinen ska inte ha en spänn hon borde börja pröjsa för det hon ställer till med.
Avkommorna som hon krämar ur sig är garanterat ena hälften av dom medverkande i både Lyxfällan och Granfejden.

Jag kan glädja dig med att ingen får sjukpenning för att de är något av det du beskriver. Det enda som berättigar till sjukpenning i Sverige är dokumenterad arbetsoförmåga på minst en fjärdedel av hel arbetstid. Idag är det opportunt att hävda linjen att detta förhållande är ett utslag av det kalla hårda Sverige.

Jag förstår inte varför, om man måste knulla så ofta att man inte kan jobba - då borde man väl ha rätt till sjukpenning? :confused:
Hur ska hon kunna spela Jack Vegas, ragga taxi-sjaffis OCH jobba samtidigt?
Snacka om nya hårda Sverige. :(

Fy fan kärrinen ska inte ha en spänn hon borde börja pröjsa för det hon ställer till med.
Avkommorna som hon krämar ur sig är garanterat ena hälften av dom medverkande i både Lyxfällan och Granfejden.
Måste vara nån du känner ingående.
Hur fan kan annars måla ut henne så?
Det är fanimig jävligt lågt att uttala sig om henne på de här sättet.
Säger som Björk.
Vet hut.
Btw.Har aldrig sett Granfejden.
Programmet för skogsbönder??:va

Det är fanimig jävligt lågt att uttala sig om henne på de här sättet.

För varje 100.000 man betalar i skatt så går väl runt hälften till slöhögar så det vore fan om man nte fick kalla dem både det ena och det andra för femti papp. :fakta

Har du tänkt på att det finns de som knullar på jobbet?

Men om de måste göra d jete ofta så hinner de inte arbeta.
För övrigt hade någon satt upp en lapp på min dörr idag:

Fackförbundsexpedition
Markus [efternamn]
Ordförande

:4skrika

Last edited:
Hur orkar ni hänga upp er så mycket på om folk är sjuka eller inte,
får sjukpenning eller inte sjukpenning.

Det låter nästan som om ni är lite avundsjuka.

Jag trodde att det bara var såssar som var avundsjuka.

Är ni såssar?

Näe, men en hårdrockare har vi betalat för!

Han som var så hård hårdrockare att han inte kunde jobba.

Han sa något i stil med "När jag ser att ett band ska spela så kan jag inte stå emot, jag åker dit istället för till jobbet"

Jag tror faktiskt att hon är sjuk, sinnessjuk. Tvångsintagning och kolla vad fan som är problemet. Annars är det väl bara plocka ungarna direkt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman