Utförsäkrade mamman på aftonbladet

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Är det bara jag som tycker det e bisarrt att man vid 25 års ålder blir sjukskriven för gott?

Hon är bara för lat för att arbeta och hur aftonbladet ens kan låta henne gnälla oavsett hur mycket sossetidning de är är otroligt.,

Hoppas hon blir utan en enda krona

sjukskriven för gott blir man inte nuförtiden, det upphörde lyckligtvis vid ca år 2000 om jag minns rätt, inte kul bli utdömd vid den åldern eller lägre.

Nääe, har irriterat mig jag med.

Svårt att hitta hennes diagnoser men det var väl hittepådiagnoser?

Va? Publicerade de inte hennes personnummer och kompletta sjukjournal?!

Faktiskt ännu mer fantastiskt att folk på SH försöker ställa diagnos baserat på en AB-artikel.

Jag har läst på SH att det finns en artikel om henne i AB. Därför drar jag slutsatsen att hon givetvis är fullt frisk WT. :rolleyes:

Faktiskt ännu mer fantastiskt att folk på SH försöker ställa diagnos baserat på en AB-artikel.

Jo är väl kanske intressant att veta VAD hon varit / vill bli sjukskriven för, när hon är galjonsfigur för "Det nya hårda Sverige" i aftonblaskan.
Hon är ju knappast på weblöpet ofrivilligt varje dag? :va

Oavsett vad herrn säger tror jag verkligen inte att hon redan vid 25 års ålder inte är arbetsför.

Hon klarar av att skriva dagliga insändare på aftonbladet och följa politiken.

Oavsett vad herrn säger tror jag verkligen inte att hon redan vid 25 års ålder inte är arbetsför.

Jag sa inget om vad jag tror om hennes tillstånd. Vad mig beträffar är jag inte ens övertygad om att den där personen över huvud taget existerar. varför anstränga sig och åka ut och intervjua nån chey i nån förort när du kan slänga ihop den där historien på en kafferast baserat på alla snyfthistorier du läst och hört om?!

Motreplik

Edit:
Läser man läsarkommentarerna så blir iallafall jag ruskigt rädd för 20 år rött igen.

Last edited:
Jag är rätt säker på att hon lider av Paroxysmal Torticollis eller möjligtvis Wegeners Granulomatosis!

Det står i kommentaren under "debattartikeln" att det borde forskas mer kring "kroniskt trötthetssyndrom", a.k.a. "latmasken".

HOn kanske är trött på morgnarna licksom .låt henne va!!!

Fy fan hon har ju massa sjukdomar.

Ögontorrhet av för mycket tittande på Tv-shop.
Analklåda av soffsittande och resultatet av detta är den tredje sjukdomen som du nämner.

Stackars liten...

Vild gissning; fibromyalgi?

Min favoritpatient var en dam som skällde ut mig när jag ifrågasatte varför hon skulle vara sjukskriven för en Mb Crohn vi inte hade fått verifiera då blodproven var normala och hon vägrade både RTG strålning samt skopier....

Om detta är det nya hårda Sverige vill jag inte veta på vilka grunder man kunde bli sjukskriven innan...

Fy fan hon har ju massa sjukdomar.

Ögontorrhet av för mycket tittande på Tv-shop.
Analklåda av soffsittande och resultatet av detta är den tredje sjukdomen som du nämner.

Stackars liten...

Tror hon kan vara sexmissbrukare också, med tanke på att alla ungarna ser olika ut. Går nog vilt till på pizzerierna i Surahammar.

:banana

EDIT: kan man få sjukpenning för sexmissbruk? :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma