Har kollat runt lite efter en mp3-spelare, har hittat en som verkar najs. Mycket plats för hyffsade pengar: http://www.philips.co.uk/c/mp3-and-mp4-players/gogear-muse-32-gb-sa2mus32s_02/prd/
Men så såg jag att uteffekten var 2 x 2.7mw. Är inte det sjukt jäkla lite? Vad brukar andra mp3-spelare ha? Brukar det inte ligga uppemot en 15-20mw iaf?
Kan ju passa på att fråga om det är någon som har koll på en bra spelare? Vill inte ha apple.. Pris runt 1500 kr.
Men så såg jag att uteffekten var 2 x 2.7mw. Är inte det sjukt jäkla lite? Vad brukar andra mp3-spelare ha? Brukar det inte ligga uppemot en 15-20mw iaf?
Kan ju passa på att fråga om det är någon som har koll på en bra spelare? Vill inte ha apple.. Pris runt 1500 kr.
Last edited: