Ute och körde hoj idag....

Självklart, helt omöjligt att låta bli när det är sådant kanonväder ute! :yoparty

Roxen runt blev det för mig, kan meddela att den vägen fortfarande är rätt isig bitvis där inte solen kommer åt... :crash

Var rätt isig själv när jag kom tillbaka, men fick en varm dusch och te hos en trevlig flicka, så det gick ingen nöd på mig. :)

Nice! :tummenupp

Själv lider jag av svårartad abstinens, har upptäckt mig själv ståendes i korridor holken med mc batteriet i ena handen och hjälmen i den andra på väg till knarren ..

Meen har övertygat mig att den skulle bli lessen att få en massa grus + salt på sig så har hållit mig ifrån ..

Får tusan ta och bli sommar snart!!

Nån från linköping som är sugen/skall köra en sväng idag????
Jag sitter här o väger lite för o orka åka o hämta hojjen behöver bara en liten knuff nu.

var så jävla skönt att köra idag, fick lite släpp i en kurva i åstorp men det gick att räta ut. 10 + till så blir det simman ystad rundan :)

Aldrig fel med litta R1 vråål här på lannet,,Ser aldrig farbror blå härute,men se upp för grus på vägen bara:crash

Lär jy bli fint väder idag med jy så då får man ut & wheela lite :)

Jo rullgrusen såg jag igår men det är inte hälften så farligt som blå faran. Är tvungen att ta det lite lugnt i svängarna ändå eftersom jag har ett nytt och halt bakdäck. Samt är lite ovan på R1:an som dock visar sig vara en snäll maskin.

/D.

Var oxo ute å körde i lördags.
Köpte och körde hem en Kawa Ninja ZX9-R -98:a från Svedala till min farsa utanför Sjöbo. Så jävla gött att det inte finns ord för det !!!

Var ute igår med motarden:D buskul
Och idag blev banditen luftad:D blev totalt 15 mil .
Fan ta gruset i kurvorna man kunde ju inte köra för fullt :rolleyes:

Tog mig en premiärtur idag jag med. Isigt på sina ställen och rullgrus nästan överallt..men oj vad skönt det var.

Jag körde mina första mil på gixxern i lördags, lite blött på vissa småvägar och rullgrus på en del, men för det mesta var det fina torra vägar.

Så ruskigt skönt att få åka med egen hoj! :D

tycker det samma om er:7peta

Det var bara min feber som talade... :näsblod :tungan
Nu kommer lappmöglet igen. Man blir ju trött på´t! Abstinenesen är värre än någonsin... :huvet

Bara våren kommer tidigt i år, men det ser ju inte så lovande ut. Kommer säkert en skvätt snö i Maj...

/Anders

Det var bara min feber som talade... :näsblod :tungan
Nu kommer lappmöglet igen. Man blir ju trött på´t! Abstinenesen är värre än någonsin... :huvet

Bara våren kommer tidigt i år, men det ser ju inte så lovande ut. Kommer säkert en skvätt snö i Maj...

/Anders

hahhaha, själv kör man någon dag i veckan nu, verkar som om vintern e slut. vinter=den veckan det kom 2 cm snö

Inte alls avis på skånepågar utan snö:) Sedan början på januari då snön här kom har det varit underbart hojväder!!!:yoparty Dock kollar bilisterna konstigt på en ibland.... (tydligen är det inte socialt accepterat att dra fina långa ställ runt i kring på 70 vägarna)

Bild från en sväng på hjälmaren

Bifogat

• akahoj.JPG
    akahoj.JPG
    37.4 KB · Visningar: 45
Var ju en trevlig tråd att läsa när man står på jobbet och kikar ut på lätt snöfall och -15 grader :S

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti