Ute o åkt en sväng

Firefighter

tokiga masar
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Björbo
Hoj
R1
Va ute o tog en tur i dag..... bor i västra Dalarna så det finns ju inte så mycket isfria vägar men åkte ett par mil. det första som slog mig var hur halt d va på vägen och då va vägen både torr o bar
 
Firefighter skrev:
Va ute o tog en tur i dag..... bor i västra Dalarna så det finns ju inte så mycket isfria vägar men åkte ett par mil. det första som slog mig var hur halt d va på vägen och då va vägen både torr o bar

undra om de kan bero på att vägen är svinkall och däcken inte kommer upp i temp? :7peta :)
 
blom skrev:
har du märkt någe av det eller? har du broddar på cykeln :rofl
ja skrattar så ja spyr!!!!! :zpy

har inte mor din lärt dej att man inte ska sparka på dom som redan ligger?

kan göra dej uppmärksam på att lillkillen var till banken i dag :rofl
 
Firefighter skrev:
Va ute o tog en tur i dag..... bor i västra Dalarna så det finns ju inte så mycket isfria vägar men åkte ett par mil. det första som slog mig var hur halt d va på vägen och då va vägen både torr o bar
Isigt värre, var i malung å körde lite för typ 3 veckor sen halt halt släpp släpp...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top