Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JAG måste veta senast på Söndagkväll! Måste bekräfta bokningen senast måndag 13:e på f:m...TomK skrev:Anmälan senast måndag - innebär det måndag som nu på måndag den 13/9 ? Ska höra med gumman om hon vill följa med på lite kryss...
Kongo skrev:Se där! nu är det bara EN till som behövs! (Alltså kan vi bli fler, men 10 var MINSTA antalet så om vi blir fler så är det bara kul!!)
Lotta skrev:För det är Åbo vi ska till efter båtändringen, fortfarande 24 timmars kryss och båten går från sthlm 20.10.
Beställde B-hytter, och eftersom några av oss är par så har jag fixat att man sover två och två men fick fyrbäddshytter iaf!TomK skrev:Så... vad blir det för typ av hytter B- eller C-klass ? Jag brukar föredra B-klass, då det ligger över vattenlinjen och dessutom är närmare till bar och taxfree m.m.Bussen går 17:40 från centralen i U:a på fredag den 8:e gissar jag ?
Tar du American ExpressKongo skrev:Ska försöka(kan inte lova )ta mig ut till "The Rörk" I kväll 13/9., så om det är någon som ska med och känner för att dega kryllningen så kan ni göra det där!
Kongo skrev:Beställde B-hytter, och eftersom några av oss är par så har jag fixat att man sover två och två men fick fyrbäddshytter iaf!![]()
He, he näe tyvärr kan jag inte ta kort, men självklart så PM:as kontonr...Bluegreengrey skrev:Tar du American Express
Du får gärna PM:a ditt kontonr annars så för jag över direkt på ditt bankkonto smidigt o enkelt (om jag inte kan lämna meddelanden så får du 591kr så vet du det är min betalning)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |