Utbildning - Hjärt & Lung-räddning

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Vi har ju snackat sedan förra våren om att ha en kurs i HIR (hjärt/lungräddning)

Nu kommer jag att boka lokal och instruktör och lägga upp datumet här.

Lokalen är inte gratis så det kommer att kosta 500:- delat på antalet deltagare.

Krille.

Är intresserad oavsett vilket, men får man ett intyg på att man gått utbildningen?

Klart som fan att jag kommer

1. VBK
2. Satanja
3. Ripster
4. Ericmetal
5.
6.[/QUOTE]

VBK... ändrade rubriken, ser bättre ut ;)

självklart att man skall vara med på detta :tummenupp

1. VBK
2. Satanja
3. Ripster
4. Ericmetal
5. wonderwizard
6. Sofiiiii
7

• Gilla
Reaktioner: VBK

1. VBK
2. Satanja
3. Ripster
4. Ericmetal
5. wonderwizard
6. Sofiiiii
7. Bjurling
8. Carolines
9.
10.

1. VBK
2. Satanja
3. Ripster
4. Ericmetal
5. wonderwizard
6. Sofiiiii
7. Bjurling
8. Carolines
9. DasPB
10.

kommer inte vill inte röra nån som kanske blöder HIV o sånt fördjävlen låt sjukvårdspersonalen ta hand om det dom får betalt för att bli nerblodade o smitade =)

kommer inte vill inte röra nån som kanske blöder HIV o sånt fördjävlen låt sjukvårdspersonalen ta hand om det dom får betalt för att bli nerblodade o smitade =)

edit: kom ju på att jag har läst till undersköterksa en gång i tiden då fick vi slå o idka kyssande med en docka så jag kan det :brinnerup:krama:arsele:tuttar

edit nr 2: VBK känner det e dags jag tar tag i det där att bråka lite här inne igen bara för attt glädja dig :tummenupp

Last edited:

vi e ett flertal som har andningsmask i kutsen.
så det är alltid ngn som har en med vid våra körningar

så slipper man fundera på en ev. smitta

edit: kom ju på att jag har läst till undersköterksa en gång i tiden då fick vi slå o idka kyssande med en docka så jag kan det :brinnerup:krama:arsele:tuttar

edit nr 2: VBK känner det e dags jag tar tag i det där att bråka lite här inne igen bara för attt glädja dig :tummenupp

Huvva dig vill jag inte köra med längre:tungan

Det är klart att var och en avgör själv vad man vill göra, men det nya fina är att man bara gör kompressioner och slipper pussas.

Men dej tungkysser jag oavsett.

Huvva dig vill jag inte köra med längre:tungan

Det är klart att var och en avgör själv vad man vill göra, men det nya fina är att man bara gör kompressioner och slipper pussas.

Men dej tungkysser jag oavsett.

ää slutna nu vbk du vet att du gör mig våt i trosan o så måste jag springa o byta byxor o sånt hela tiden :brinnerup

vi e ett flertal som har andningsmask i kutsen.
så det är alltid ngn som har en med vid våra körningar

så slipper man fundera på en ev. smitta

ni e som scouterna alltid redo ni............jo det e bra jag fåna mig bara lite som vanligt ska nog andas in i nåns mun om det behövs :krama

Last edited:
VBK... Din PM-box är överfull, så nu får du ditt PM här... Tar endast bort sexinviterna. :krama

Hej Dalamas Krille!
Kolla med Maverick Ouuuuuuuyl
Jag har gått den i SSEMSEs regi och då i Via Medicis egna lokaler i Lomma (de som håller ambulans o personal på ssemses körningar).... Blir riktigt bra o de tar nog knappt betalt :tummenupp

Hilsen
Robz.... Nu med dubbla V8or :yoparty
Dessutom dykutrustning igen.... :yoparty

VBK... Din PM-box är överfull, så nu får du ditt PM här... Tar endast bort sexinviterna. :krama

Hej Dalamas Krille!
Kolla med Maverick Ouuuuuuuyl
Jag har gått den i SSEMSEs regi och då i Via Medicis egna lokaler i Lomma (de som håller ambulans o personal på ssemses körningar).... Blir riktigt bra o de tar nog knappt betalt :tummenupp

Hilsen
Robz.... Nu med dubbla V8or :yoparty
Det är inte inboxen som är full, det är den totala mängden sparade meddelanden som ger felmeddelandet.
VBK måste ju hålla reda på alla snuskiga PM-inbjudningar han skickat till diverse pojkar och flickor. Rubriken är "En kopp te kanske?"

I övrigt så har han nog full koll på det här arrangemanget. :D

Kör fint i sundet!

• Gilla
Reaktioner: VBK
Jag kan annars få tillgång till gamla Hemvärnsgården bakom Olympia som numera är IS Götas klubbhus om det är intressant och det kostar nada.

Pm´a om det är intressant.

1. VBK
2. Satanja
3. Ripster
4. Ericmetal
5. wonderwizard
6. Sofiiiii
7. Bjurling
8. Carolines
9. DasPB
10. Oas

Jag vågar inte....VBK är där. Han har konstiga fantasier:gnissla

Menar du den form av dykutrustning(hoj) som du dök i kurvan med???
Eller du e seriös??:va När sätter du dig på hoj igen?

Last edited:
?.....Menar du den form av dykutrustning(hoj) som du dök i kurvan med???
Eller du e seriös??:va När sätter du dig på hoj igen?
Har dykt ett antal kurvor, både SRW o Knudan och någon grusig landsväg, är numera som min fru beskriver det "fullärd" :huvet ...vilken kurva menar du?
I övrigt, ja, har ett Padi Advanced cert som nu dammas av :yoparty

För övrigt, JÄTTEFIN hamn ni har här i Hbg.... Sitter just nu o myser mittemot Dunkers i vår flytande husvagn (Den gamla snabba Nilea, är utbytt mot detta stora åbäke Rinker 340, men bekvämare....)
Hoj kommer nog igen, de skall bara få lite mer elektronik... Ställa in önskad varvtid o Hang on. Skall då testa Pro Superbikes 0.58.8 på Knudan (Alex Lindh?) :banana

Sorry, Back to topic :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...