Utbildning Hjärt Lung Räddning

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Fan va kasst :( .jaja nya tag som gäller då,borde ju inte va så svårt o få ihop ett datum då 10 pers kan.Jag själv kan i princip varje helg,bara man får veta ca 14 dagar innan,så man inte bokat upp sig på nåt extra arbete.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Precis pratat med Röda Korset. Dom vägrade komma eftersom vi inte var 10 pers. som anmält sig. Jäkla dålig stil av dom:mad:
Personligen tycker jag att det är lika viktigt, om vi så bara var en som dök upp.

Jag kom iallafall överens med dom om att vi får lov att boka en ny runda. Men då måste vi gemensamt se till så att vi blir mellan 10 och 14 pers.

Och det måste vi ju för tusan kunna få ihop? Nog faaaan vill man kunna hjälpa polaren som är i nöd:tummenupp

Alltså, tyvärr, INGEN HLR MORGON!


Skäms men jag jobbar ju... om det är en ursäkt..
Jobbar jag nästa HLR får jag ju säga upp mig då,
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Fan va kasst :( .jaja nya tag som gäller då,borde ju inte va så svårt o få ihop ett datum då 10 pers kan.Jag själv kan i princip varje helg,bara man får veta ca 14 dagar innan,så man inte bokat upp sig på nåt extra arbete.

För min del funkar endast den 30:e om det ska vara nu i maj på en söndag.

väldigt respektlöst mot alla er som faktiskt har möjlighet och vilja till att gå en HLR utbildning. (att det blev intställt)

kanske finns någon möjlighet att dela upp utbildningen i 2 pass så att man kan ta det en söndag em eller kanske en kväll mitt i veckan så krockar det kanske mindre med folks jobb osv... my two cents.
 
Last edited:

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
R6
jag e som sagt väldigt intresserad men jobbar varannan helg fram till 13..efter det kan jag isf! Om det e min lediga helg så kan jag också :D
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Nä fan, ta det inte som någon kritik mot er som inte kan. Jag vet hur det är, inte lätt att få tiden att räcka till. var mest lite besviken på Röda Korset. Tycker fortfarande inte att det borde spela någon roll hur många vi var som kom. En mer som får utbildningen, kan ju spela en avgörande roll, om man är på rätt plats vid rätt tillfälle:tummenupp
 

TG

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda VFR 800
Surt att det inte blev något...

Jag kan kolla med en kollega som hållt på med sånt här i evigheter om han skulle kunna tänka sig ställa upp... (han tillhör ej röda korset.... snarare grönklädd :D )
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top