Utan sporthoj.com

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1989
Vad skulle man göra utan sporthoj.com en sån här piss regnig dag (stockholms trakterna) :Bugar
Våga inte ta ner den en regnig dag, endast soliga dagar när vi är ute och åker :)

//

"endast soliga dagar när vi är ute och åker "

Vi andra, inte de som jobbar i sitt anletes svett för att hålla SH rullande och i hyfsat skick. ;)

Å vad jag önskar att jag gjort lite fler knop idag. Med produktiva saker ja. Blev lite anti när jag fick ställa in ett planerat besök hos en kompis från förr (inte setts sen typ förra sommaren) p g a regnet.:gnissla

Har ju bara hojen att köra just nu och jag tänker inte ens gå ut för att slänga sopor när himlen lyses upp (trots dagtid, jajamen!) av blixtar! :glömdet

HA!

Jag har gjort en massa knop. Varit på Bauhaus och shoppat. Jobbat. Installerat ny server och byggt om hela nätverket på jobbet (bara 6 användare iofs, men ändå), spacklat vägg, målat, skruvat upp hyllsystem. Nu skall lyan storstädas sen ut till pärona med massa prylar. Mycket produktiv dag!

Nu har ungdomen rört på sig.
Rört på sig som i gått till systemet och mataffären med middagsmat som intention.

Nu blir det kräftskagentoast med löjrom och vitt vin.
På projektorn går Sjunde inseglet.

Nu har ungdomen rört på sig.
Rört på sig som i gått till systemet och mataffären med middagsmat som intention.

Nu blir det kräftskagentoast med löjrom och vitt vin.
På projektorn går Sjunde inseglet.
Hög standard:yoparty :tummenupp

Bergmans dialoger skär som en het kniv genom det smör som är film.
Min favoritdel, Antonius Block i vanlig text och Döden i kursiv:

-Jag vill bikta mig så uppriktigt jag kan, men mitt hjärta är tomt.
Och tomheten är som en spegel riktad mot mitt eget ansikte. Jag ser mig själv, grips av vedervilja och skräck.
Genom min likgiltighet för människorna har jag ställts utanför deras gemenskap.
Numera lever jag i en spökvärld innesluten i mina drömmar och fantasier.

-Och trots det vill du inte dö?

-Jo! Jag vill..

-Vad väntar du på?

-Jag vill ha vetskap..

-Du vill ha garanti.

-Kalla det vad du vill.

Så enkelt men så förgörande skarpt. Bergman. :yoparty

Bergmans dialoger skär som en het kniv genom det smör som är film.
Min favoritdel, Antonius Block i vanlig text och Döden i kursiv:

-Jag vill bikta mig så uppriktigt jag kan, men mitt hjärta är tomt.
Och tomheten är som en spegel riktad mot mitt eget ansikte. Jag ser mig själv, grips av vedervilja och skräck.
Genom min likgiltighet för människorna har jag ställts utanför deras gemenskap.
Numera lever jag i en spökvärld innesluten i mina drömmar och fantasier.

-Och trots det vill du inte dö?

-Jo! Jag vill..

-Vad väntar du på?

-Jag vill ha vetskap..

-Du vill ha garanti.

-Kalla det vad du vill.

Så enkelt men så förgörande skarpt. Bergman. :yoparty

Det är så vacker så att man får tårna i ögonen:tummenupp

Jag har till och från testat att köra motorcykel i regnet och döm om min förvåning att det fungerade utmärkt, och ja jag är lika chockad som er att det fungerade, trodde knappt att hojen skulle kunna röra sig framåt :tungan

Jag har till och från testat att köra motorcykel i regnet och döm om min förvåning att det fungerade utmärkt, och ja jag är lika chockad som er att det fungerade, trodde knappt att hojen skulle kunna röra sig framåt :tungan

Jag är den enda i gänget som kör i regn. Resterande åker och gömmer sig om det börjar falla och ger sig inte ut om det är mulet. De kallar mulet för "skitväder!" och skanderar om smutsens absoluta åverkan på körningen.
Jag förstår inte vad problemet är. Har man hoj för att köra med eller har man för att kunna använda polermaskinen till något? Inte en själ utom en själv ser om hojen är skitig så länge man ser vad den är i för färg.
Jag tvättar exakt aldrig min hoj. Folk går fram ändå och talar om hur fin den är.
Fungerar det för mig fungerar det för andra.

Last edited:
Jag är den enda i gänget som kör i regn. Resterande åker och gömmer sig om det börjar falla och ger sig inte ut om det är mulet. De kallar mulet för "skitväder!" och skanderar om smutsens absoluta åverkan på körningen.
Jag inte vad problemet är. Har man hoj för att köra med eller har man för att kunna använda polermaskinen till något? Inte en själ utom en själv ser om hojen är skitig så länge man ser vad den är i för färg.
Jag tvättar exakt aldrig min hoj. Folk går fram ändå och talar om hur fin den är.
Fungerar det för mig fungerar det för andra.

Den tvättas ju när du är ute å kör i regnet :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...