proPulsion
Ny medlem
Efter att jag åkt omkull och fått hojen inlöst känns allt värdelöst..Allt känns skit utan min hoj! Känns som om jag aldrig kommer hitta en ny lika fin (eller få pengarna från FB för den delen)! Som om jag svikit min egen bror 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
proPulsion skrev:Efter att jag åkt omkull och fått hojen inlöst känns allt värdelöst..Allt känns skit utan min hoj! Känns som om jag aldrig kommer hitta en ny lika fin (eller få pengarna från FB för den delen)! Som om jag svikit min egen bror![]()
proPulsion skrev:Jonte - jag tror du satte fingret på det jag menade: "en dag stod hon bara där"
Det bisarra var att jag gjorde avåkningen på 70-väg och klarade mig undan med en öm höft. Jag landade i ett mjukt lerigt dike på rygg, reste mig upp utan problem (man tänker inte på att ligga still när man ligger där) och kollade mig själv om jag verkade vara hel. Jag hade på mig en ryggsäck med en digital-kamera i och mobil...båda klarade sig utan en skråma. Det enda som syndes på utrustningen var repor i hjälmen och lerfläckar där jag dunsat i på skinnstället. Kan inte fatta det än idag..
Antingen var det belöningen för att jag kör lugnt och försiktigt eller så var det Guds hand
edit: stavning ^^
proPulsion skrev:Man vet ju aldrig vad som väntar på en runt nästa hörn, men det är väl ingen ursäkt för att köra som en tjuv och lämna ryggskyddet hemma?![]()
Kan säga nu i efterhand att ryggskyddet var väl investerat![]()
faan du har så rätt i de du säger det har jag oxå vart med om de finns ju nya finaRasorblade skrev:Förlorar man en tjej...så finns det tusen till!!
Jag lovar att du kommer hitta en ny hoj!! minst lika bra!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |