Ut och köra idag (31/8)

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Eftersom det snart blir mörkt och kallt ute så tänker iallafall jag ta till vara på en dag som denna. Är det några fler som vill ta en sväng någonstans ??

Samling någon gång lite senare på dagen kanske... ?

/Jonas

Jo kanske, men det blir lååångt bort från stan :) Eller så kör jag lite gräsklippare... :va

RR_Jonas skrev:
ingen som skall ut idag :confused:

Hej RR_Jonas!

Tyvärr är inte min hoj körbar just nu, jag har beställt ett nytt batteri som jag hoppas få på fredag. Enligt väderleksrapporten de närmaste dagarna så ser det väldigt hoppfullt särskilt mot helgen!!!
Ett tips om förfrågningar om gemensamma färder på hoj, så skadar det inte att annonsera om detta dagen före man skall ut. Inte alla hinner/kan läsa inlägg på nätet under arbetstid. Är man ute minst 24 timmar innan hinner både de som läser inlägg på nätet från jobbet och de som gör detta hemmifrån och förhoppningsvis hänga på. Är man sent ute så kan det rent av vara bättre att bara köra ner till Pumpen och avvakta där ett tag så kommer det säkert en likasinnad som vi ut och ta en repa.

Har vart ute å kört med skjuss (lugnt å fint alltså) hela kvällen men med din långa framförhållning så hann jag inte se den här tråden så jag kunde höra av mig... Ring å hör nästa gång du är sugen på sällskap och det är fint väder!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back