ut och åka!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hej hej!
jag har precis flyttat till helsingborg och känner ingen här,så om du skulle kunna tänka dej att köra en sväng med mej bakpå,eller något annat trevligt hade jeg blivit glad!:)
jag har ingen dator i Hbg så om du kan tänka dej att visa mej stan eller hojvägarna så skicka ett sms eller ring till 0707-364023.mvh marie

kul.. Tanken var väl kanske att jag skulle lära kännan ågon bara, ganska dött att sitta ensam.

har du ingen hoj nu då?? eftersom att du vill sitta bak?

Nej, pluggar. Finns inte pengar över till nån hoj. Får vänta tills nästa år. Men jag har övergivit hbg och flyttat hem igen i vilket fall, så det kan ju kvitta.

ngt funkade tydligen inte :P

Något funkade inte nej...
Jag bodde iofs där 1 vecka, och inte 4 dagar, men det var likförbannat snabba ryck. Tantjäveln jag var inneboende hos förbjöd mig att ta in kompisar, och jag hade inte råd att pendla mellan malmö/lund och Hbg var gång jag skulle träffa någon. Insåg ganska snabbt att det skulle skita sig, eftersom jag är en översocial varelse, och ingen i Hbg tycktes verka vilja kännas vid mig. Så jag gav upp snabbt.

brukar ta lite längre än 1veck att träffa eller lära känna folk.

Något funkade inte nej...
Jag bodde iofs där 1 vecka, och inte 4 dagar, men det var likförbannat snabba ryck. Tantjäveln jag var inneboende hos förbjöd mig att ta in kompisar, och jag hade inte råd att pendla mellan malmö/lund och Hbg var gång jag skulle träffa någon. Insåg ganska snabbt att det skulle skita sig, eftersom jag är en översocial varelse, och ingen i Hbg tycktes verka vilja kännas vid mig. Så jag gav upp snabbt.

Ett pendelkort kostar ju "bara" 990kr /månaden... :tungan

Men, lite mer än en vecka måste man ju ge istapparna i Helsingborg. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back