Ut en natt och leta?

Fermie

=)
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ZX6R -01, 08 Yamaha YZF-R125"Såld"
Jag är på att dra ut någon natt tid och köra runt o leta efter stulna hojjar.

Fått se många kommentarer lite överallt att det ryktas om att det finns en liga i västra förlunda som tar dem här maskinerna.

Kanske inte är en sån bra idê, men detta är ju iallafall ett förslag av mig.

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Jag e oxå på! Bara säga några datum så kan vi se när vi kan bli som flest!

Fermie

=)
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ZX6R -01, 08 Yamaha YZF-R125"Såld"
Härligt. Jo vi får ju diskutera några datum här då.

ikväll blev jag stenkastad vid preem macken, för ANDRA gången i Frölunda. " nära greve gård "

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
ikväll blev jag stenkastad vid preem macken, för ANDRA gången i Frölunda. " nära greve gård "

Känns som ett tryggt område de där "västra Frölunda" :näsblod
Tror inte att det förekommer samma typ av "hot" i östra Frölunda i Svenljunga kommun, kanske flytta dit om man nu tvunget vill bo i ett "Frölunda":gnissla:)

LilleTommy

Min hoj är en sporthoj va?
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Triumph Bonneville T100, Triumph Sprint ST, Husqvarna 256A
va?

Kastar dom grejer rätt ut på vägen?
bara på hojar då eller på alla som far förbi?

Tyy43

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2008
Hoj
Ingen just nu!
aah, det brukar hänga några moppefuckon vid preem macken, en gång kasta dem ut en skylt och stora stenar mitt på vägen när jag kom farande.

Okej. Låter ju riktigt smart, kör där rätt ofta. Skall tänka på det, samt ha med mig något hårt. :)

Monstar

Brumm brumm...
Gick med
22 Apr 2009
Hoj
M600, 748BP
well...
Jag e oxå på!!
Men för nattliga svängar eftersom jag jobbar kvällar(PV).
Ngn som tar intiativet till att runda upp det hela.
Event. med bilder/info på stulna hojar från regionen.
Sen så är det bara att café-race:a runt Gbg och söka(och ha kul så klart!!).

Legend.Nico

Nikola Kalesi
Gick med
1 Jan 2009
Hoj
Z800 ABS -16
Det är så kriminella mc gäng bildas:D Först ska Ni dit och puckla på dom och sen blir ni mc bröder och trogna vänner som ställer upp för varandra. Ni döper gruppen till något som låter tufft och får ett rykte i Gbg. Ryktet om er sprids och folk börjar bli rädda och kallar den rädslan för “respekt”
Jag e på så fort jag har fått mitt kort:tungan har teori den 9/9 får se hur det går!

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Körkort

Det är så kriminella mc gäng bildas:D Först ska Ni dit och puckla på dom och sen blir ni mc bröder och trogna vänner som ställer upp för varandra. Ni döper gruppen till något som låter tufft och får ett rykte i Gbg. Ryktet om er sprids och folk börjar bli rädda och kallar den rädslan för “respekt”
Jag e på så fort jag har fått mitt kort:tungan har teori den 9/9 får se hur det går!
Good luck:tummenupp

Jag e nog på med. nån kväll. starta en Facebookgrupp? :)

Gör du det tycker jag! Folk kommer ha bättre koll på varandra där skulle jag tro!?!

Last edited:

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Det är inget fel på frölunda.. :)

Eehh...jo..it sucks!! :zpy:tummennerBodde för två år sen på Grevegårdsvägen och det blev bara värre och värre där.Stenkastning mot spårvagnar,ett antal rån mot ovan nämnda Preem-mack,ett antal våldtäkter,knivskärningar ett antal gånger/månad (senast igår),bilinbrott,lägenhetsinbrott,mc-stölder o.s.v, o.s.v.....

:död

Monstar

Brumm brumm...
Gick med
22 Apr 2009
Hoj
M600, 748BP
Eehh...jo..it sucks!! :zpy:tummennerBodde för två år sen på Grevegårdsvägen och det blev bara värre och värre där.Stenkastning mot spårvagnar,ett antal rån mot ovan nämnda Preem-mack,ett antal våldtäkter,knivskärningar ett antal gånger/månad (senast igår),bilinbrott,lägenhetsinbrott,mc-stölder o.s.v, o.s.v.....

:död

Heh...
Vällkommen till de flesta ställen i Göteborg!!!! Ingen större skilldnad.:huvet

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Jag vaknade till den här tanken....:va Vi kan kalla oss för Lord of the Bikers, Fellowchip of the Bikes. Respektgivande:tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...