Ut en natt och leta?

Fermie

=)
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ZX6R -01, 08 Yamaha YZF-R125"Såld"
Jag är på att dra ut någon natt tid och köra runt o leta efter stulna hojjar.

Fått se många kommentarer lite överallt att det ryktas om att det finns en liga i västra förlunda som tar dem här maskinerna.

Kanske inte är en sån bra idê, men detta är ju iallafall ett förslag av mig.

Härligt. Jo vi får ju diskutera några datum här då.

ikväll blev jag stenkastad vid preem macken, för ANDRA gången i Frölunda. " nära greve gård "

ikväll blev jag stenkastad vid preem macken, för ANDRA gången i Frölunda. " nära greve gård "

Känns som ett tryggt område de där "västra Frölunda" :näsblod
Tror inte att det förekommer samma typ av "hot" i östra Frölunda i Svenljunga kommun, kanske flytta dit om man nu tvunget vill bo i ett "Frölunda":gnissla:)

va?

Kastar dom grejer rätt ut på vägen?
bara på hojar då eller på alla som far förbi?

aah, det brukar hänga några moppefuckon vid preem macken, en gång kasta dem ut en skylt och stora stenar mitt på vägen när jag kom farande.

Okej. Låter ju riktigt smart, kör där rätt ofta. Skall tänka på det, samt ha med mig något hårt. :)

well...
Jag e oxå på!!
Men för nattliga svängar eftersom jag jobbar kvällar(PV).
Ngn som tar intiativet till att runda upp det hela.
Event. med bilder/info på stulna hojar från regionen.
Sen så är det bara att café-race:a runt Gbg och söka(och ha kul så klart!!).

Det är så kriminella mc gäng bildas:D Först ska Ni dit och puckla på dom och sen blir ni mc bröder och trogna vänner som ställer upp för varandra. Ni döper gruppen till något som låter tufft och får ett rykte i Gbg. Ryktet om er sprids och folk börjar bli rädda och kallar den rädslan för “respekt”
Jag e på så fort jag har fått mitt kort:tungan har teori den 9/9 får se hur det går!

Körkort

Det är så kriminella mc gäng bildas:D Först ska Ni dit och puckla på dom och sen blir ni mc bröder och trogna vänner som ställer upp för varandra. Ni döper gruppen till något som låter tufft och får ett rykte i Gbg. Ryktet om er sprids och folk börjar bli rädda och kallar den rädslan för “respekt”
Jag e på så fort jag har fått mitt kort:tungan har teori den 9/9 får se hur det går!
Good luck:tummenupp

Jag e nog på med. nån kväll. starta en Facebookgrupp? :)

Gör du det tycker jag! Folk kommer ha bättre koll på varandra där skulle jag tro!?!

Last edited:
Det är inget fel på frölunda.. :)

Eehh...jo..it sucks!! :zpy:tummennerBodde för två år sen på Grevegårdsvägen och det blev bara värre och värre där.Stenkastning mot spårvagnar,ett antal rån mot ovan nämnda Preem-mack,ett antal våldtäkter,knivskärningar ett antal gånger/månad (senast igår),bilinbrott,lägenhetsinbrott,mc-stölder o.s.v, o.s.v.....

:död

Eehh...jo..it sucks!! :zpy:tummennerBodde för två år sen på Grevegårdsvägen och det blev bara värre och värre där.Stenkastning mot spårvagnar,ett antal rån mot ovan nämnda Preem-mack,ett antal våldtäkter,knivskärningar ett antal gånger/månad (senast igår),bilinbrott,lägenhetsinbrott,mc-stölder o.s.v, o.s.v.....

:död

Heh...
Vällkommen till de flesta ställen i Göteborg!!!! Ingen större skilldnad.:huvet

Jag vaknade till den här tanken....:va Vi kan kalla oss för Lord of the Bikers, Fellowchip of the Bikes. Respektgivande:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT