usch

• Thread starter Thread starter PIX
  • Start date Start date

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Ja vad ska man säja????

Låg på e6 mellan hgb o malmö när jag plötsligt ser blåljus i backspegeln(långt bak), tittar ner opppss det går littaa fort det här.

Tittar upp in i backspegeln igen och då ser det ut som såna här xenon ljus eller vad det heter men ändå blått som f.n.

Rädd så in i behåller jag farten och tänker ja fan har dom blåljusen på så har dom redan "reggat" mej så jag väntar.....väntar....väntar tills jag ska köra av och dom följer inte efter fattar noll!

Kan ju vara att jag såg fel o blev "stirrig" som f.n, men jag måste ändå fråga kan dom "plocka" en efteråt?

PIX skrev:
Ja vad ska man säja????

Låg på e6 mellan hgb o malmö när jag plötsligt ser blåljus i backspegeln(långt bak), tittar ner opppss det går littaa fort det här.

Tittar upp in i backspegeln igen och då ser det ut som såna här xenon ljus eller vad det heter men ändå blått som f.n.

Rädd så in i behåller jag farten och tänker ja fan har dom blåljusen på så har dom redan "reggat" mej så jag väntar.....väntar....väntar tills jag ska köra av och dom följer inte efter fattar noll!

Kan ju vara att jag såg fel o blev "stirrig" som f.n, men jag måste ändå fråga kan dom "plocka" en efteråt?

Dom kan ju inte veta att du körde.

...du bör vara försiktig i din nya hjälm - den är känd tack vare VV :rofl

Robz skrev:
...du bör vara försiktig i din nya hjälm - den är känd tack vare VV :rofl
Likadan hoj men fel gubbe.

Lomax köpte VV:s hjälm, PIX kör utan.... :D och alltid på varvstoppet i byar med mindre än 50 invånare :kocko

VV:s skola naturligtvis.... :lol

Tror inte du behöver oroa dig PIX, dom måste identifiera dig vid tillfället.
Slappna av, ta en öl till och njut...

PIX skrev:
Ja vad ska man säja????

dom kan inte "plocka" en efteråt för även om dom har "jagat" dig och tagit ditt regnr och sen du kör ifrån dem. Dom kan inte intyga vem det är som har kört så dom kan inget göra... måste ta en på bargärning!!! :)

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back