jyyrgen
Ny medlem
Då är jag nog en till i statistiken som har kraschat hojen.
Jag lade mig på Knutan igår och hojen är numera ramsne.
Då till min fråga, vad hade ni gjort. Är det någon idé att ens försöka rikta upp ramen? Ramen är sne från främre delen av sadeln och bakåt.
Finns det nån chans att sälja motor och övriga delar till någon skrot och få något för det?
Eller om jag nu ska sälja delar ska jag göra det på blocket och finns det då en rimlig chans att få det sålt?
Jag är öppen för alla idéer som ni har! Om någon har erfarenheter av sådant här så skriv gärna hur ni gick till väga.
Hojen är en Honda CBR 600f -94.
Jag lade mig på Knutan igår och hojen är numera ramsne.
Då till min fråga, vad hade ni gjort. Är det någon idé att ens försöka rikta upp ramen? Ramen är sne från främre delen av sadeln och bakåt.
Finns det nån chans att sälja motor och övriga delar till någon skrot och få något för det?
Eller om jag nu ska sälja delar ska jag göra det på blocket och finns det då en rimlig chans att få det sålt?
Jag är öppen för alla idéer som ni har! Om någon har erfarenheter av sådant här så skriv gärna hur ni gick till väga.
Hojen är en Honda CBR 600f -94.
