Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prova med en -90 1100R på gokartbana så får du se, usch va läskigtSwedie skrev:dutti.
SNART är du man.
Skönt att se någon som är manlig och inte skall skrapa knä hela tiden.GSXR1100R skrev:Prova med en -90 1100R på gokartbana så får du se, usch va läskigt![]()
Du menar inte att du har hädat, knäskrap är uppfunnet av knäpuckstillverkarna, dom vill att ni slösar dyra slantar på att kasa sönder plast, hur kul kan det va va va?Sweedo skrev:Skönt att se någon som är manlig och inte skall skrapa knä hela tiden.![]()
Önskar jag var det med...![]()
Nu håller vi käften lite va, jag ramlade eller nåtQwerty skrev:Hmmmm
Om man tittar närmare på dina kåpor så ser man att du varit närmare. Men vid dessa tillfällen så kanske du vek in knät för fullt.
JappGSXR1100R skrev:Du menar inte att du har hädat, knäskrap är uppfunnet av knäpuckstillverkarna, dom vill att ni slösar dyra slantar på att kasa sönder plast, hur kul kan det va va va?
Tack du höll nästan på att förstöra min image, jag varken lutar eller skrapar, trivs bäst med en Vulgaro 250 på en regnig motorväg, bankörning är Gay och dessutom farligt.Qwerty skrev:Okey du har klotat. kanske ska editera mitt tidigare inlägg.
HahahaGSXR1100R skrev:Tack du höll nästan på att förstöra min image, jag varken lutar eller skrapar, trivs bäst med en Vulgaro 250 på en regnig motorväg, bankörning är Gay och dessutom farligt.

Jag skrapade hela stället i våras, det är manligt, dessutom räddade jag en begynnande high sider med blysläden på Falken, då gick det 3 mm plast på höger puck, men det va högst ofrivilligt, kommer aldrig att hända igen...Sweedo skrev:Japp![]()
Åkte runt ett helt pass på Geléåsen och klängde som en apa på Daysan för att få i vänsterpucken.
Snyggt? NÄ! Snabbt? Inte fan! Manligt? Mjaä kanske!
Han är knappt läskunnig, dessutom så har han inte tid, han ligger och wookar sig i kärringgrillen.Sweedo skrev:Hahaha
Tänk om Valmers läser detta!
Ähh oljeryk håller ju på att halka ur sadeln, säkert olja på sadelnEBS skrev:Så HÄR ska det se ut med en gammal 1100R.![]()

GSXR1100R skrev:Ähh oljeryk håller ju på att halka ur sadeln, säkert olja på sadeln![]()

GSXR1100R skrev:Ähh oljeryk håller ju på att halka ur sadeln, säkert olja på sadeln![]()
|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |