USB sticka 360GB USB2.0

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Vad är ett bra pris?

hittar ej något bra att jämföra med, när jag söker webben.. :va

storleken är precis som vilken 4gb 8gb sticka som helst, men bara det att, DET ÄR FUCKING 360GB!! :):yoparty
hänga på nyckelknippan, då har man den alltid med sig, för man vet aldrig när man behöver lite extra minne... :banana

Det största USB-minnet jag har sett något om är nog det från Kingston på 256gb. Men då är jag inte en datornörd som sitter och dammsuger internet dagligen efterliknande nyheter heller.

Gissar jag rätt om jag gissar att det är någon nonameprodukt från Kina? I så fall kan den verkliga storleken vara precis vad som helst. :D

Last edited:
En polare köpte ett billigt Sandisk-minne på nätet, när han tog upp det ur förpackningen lossnade Sandisk-logon... :rolleyes:

Jag sätter ju en slant på att 360Gb är fake eller felskrivet, det brukar vara multiplar av 2, dvs 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256Gb osv.

nätet är fullt av folk som har köpt Usbminnen som visar sig vara på en gig när dom har betalt för 32g eller mera

på minnet ligger ett litet program som rapporterar en falsk storlek till datorn

Största jag känner till som sticka är 128GB och de ligger på strax under 3000:- + moms.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt