Evil M
?
Jag var och inhandlade en USB kabel till min nya mobil idag på en Vodafone affär där jag köpte mobilen. Killen sa att det inte var säkert att man kunde ladda upp mp3or till telefonen med denna kabel men jag köpte den ändå.
När jag installerar programet på datorn kan man inte änns välja K700an när man ska klicka i vilken mobil man har så jag valde 610an som är föregångaren. Men när jag kopplar in mobilen på usb kabeln så kommer det upp en ruta som meddelar att denna programvara inte stöder min mobil.
Programet heter Fone Data Suite och det följer med en installation´s cd skiva.
Killen i butiken sa att jag inte fick byta den om jag brutit förpackningen men hur f-n ska man då veta om skiten funkar.
Någon som vet vilken kabel man ska ha så jag kan lägga in mp3or mm i telen?
När jag installerar programet på datorn kan man inte änns välja K700an när man ska klicka i vilken mobil man har så jag valde 610an som är föregångaren. Men när jag kopplar in mobilen på usb kabeln så kommer det upp en ruta som meddelar att denna programvara inte stöder min mobil.
Programet heter Fone Data Suite och det följer med en installation´s cd skiva.
Killen i butiken sa att jag inte fick byta den om jag brutit förpackningen men hur f-n ska man då veta om skiten funkar.
Någon som vet vilken kabel man ska ha så jag kan lägga in mp3or mm i telen?